Kocasıyım

13 1 0
                                    


Zırrr zırrrr zırrrr çalan zil sesi ile bulutlar üstünde süzüldüğüm yatağımdan kalkıp kapıyı açmaya gittim.

Hizmetli olmadan yaşamak çok zor anam vallahide zor billahide, annem nerde acaba diye aşşağıya indiğimde odalara hızlıca  göz gezdirdim fakat hiçbirinde annemi görmeyince acaba kahvaltılık almaya mı gitti de anahtarını unuttu diye düşündüm.

Kapının önüne gelip "geldim be geldim, anne anahtarı alıp çıksana şu evden sabahın köründe uyanıyorum senin yüzünden of ya" diyip kapıyı açtım.

Aaaaa annem birden boy mu atmıştı ne yakışıklı da olmuştu sakallarıda çıkmıştı kız, nasıl bir lafın bu böyle biraz kendine baksa ya babam terk eder yakında bunu.

Kız ne diyorsun sen bu benim annem değil ki, bildiğin erkek bu.

" Anne değil anne değil koca, kocan geldi" diyip yanağımı sıktıran adama şaşkınlıkla bakakaldım, ay ne kocası be.

"Ne kocası be, küçücüğüm ben daha" diyip kedi yavrusuna benzediğini düşündüğüm ama geçen gün İzel'in  aynı eşşek yavrusu olmuşsun dediği bakışlarımı önümdeki insan yarmasına çevirdim ve yavaşça ayağımı sürümeye başladım.

"İnan küçük olduğun zamanları doldurduk güzelim, ne kadar beklediğimi bir bilesen" diyip etkileyici bakışlarını yüzümde gezdirdi.

Güzelim mi dedi o, güzel demişken şuanda benden bahsediyor olmazdı heralde.

Çok büyük ihtimalle uykusuzluktan şişmiş gözlerim dağılmış saçlarımla güzel olmaya yaklaşıyor bile olamazdım.

AY ANAM YETİŞİN BU ADAM KÖR MÜ YOKSA

"Heralde öyle içses, heralde öyle" 

"Yok iç ses değil Barış Zorlu ben" diyip elini uzattı.

Dışımdan mı konuşmuştum ben ya, yine rezillikler yine ben.

Zorla gülümseyerek uzattığı elini hafifçe sıktım "Derin Akkaya ben de " dediğimde dudakları daha çok yukarı kıvrıldı.

"Biliyorum güzelim, dün salonun ortasına girerken söylemiştin, neydi uluslararası ekonomist mi" diyip avucundaki elimi dudaklarına  götürüp yumuşak bir şekilde öptü. 

Utançla  elimi çekip enseme attım, üstün rezil ödülü Derin Aklayaya gidiyor, gerçi ben doğduğumdan beri benden başkasına gittiğini düşünmüyorum. Bir baş ağrım bir de rezilliğimin bana sadakati gözlerimi hep yaşartır inancınız olsun.

"İçeri geç istersen?" Diyip elimle arkamda kalan holü gösterdim.

" Hayır güzelim seni almaya geldim zaten, hazırlan gidiyoruz"

"Ay nereye gidiyoruz sabah sabah ya daha açılmamıştır hiçbir yer"

" düğün için alışverişe gidiyoruz güzelim, ve sabah sabah dediğin saat öğlen 1 yani her yer açılmıştır"  bu adam deli falan mı acaba. Whats your name desek hadi gidiyoruz diyecek ya 

İnatlaşmadan giyinip çıkmaya karar verdim "bekle biraz, giyinip hemen geliyorum" diyip kapıyı kapattım ve merdivenleri hızlıca çıktım.

Biraz süre sonra ufacık bir süre yani gerçekten kızlar inanın  bana 

Gözümdeki sabah şişliğini kapatmak için kapatıcı sürdüm, saçlarıma hızlıca şekil verip üstüne kırmızı bir kıçımın hemen altında biten geniş bir  tişört giyip altına da ondan yaklaşık beş parmak  kadar uzun siyah bir şort giydim ayakkabı olarakta kırmızı converselermi giyip hemen kapının önüne çıktım.

Bedel(bxb)Where stories live. Discover now