flashback

42 5 2
                                    

16 år...:Jeg gikk nedover gaten til butikken det var valentinsdagen og jeg skulle kjøpe sjokolade til Jacob siden han elsker det. jeg kjøpte den dyreste og beste sjokoladen som var der. Det var ikke sånn at jeg var fattig heller. Jeg løp bort til bilen jeg skulle jo selfølgelig overraske han med alle vennene mine jeg har kjøpt ballonger og cupquakes siden i dag er det 1 års jubileumet vårt for han spurte meg om vi skulle bli sammen valentinsdagen i fjor.
Jeg kjørte bortover veien til huset hans jeg har liksom spurt lilly om å vente der. (lilly er bestevennen min). Endelig framme jeg låste bilen å gikk mot døren jeg hørte stønne lyder innenfra... "MER....JACOB......MEEEER" var ikke det lilly jeg dyttet døren opp. Der lå lilly splitter naken på sofaen med Bena i fødestiling med Jacob oppå henna. Lilly stirret på meg "eh Jac..*stønn*...ob" "ÅHHHH...NÅ...KOMMER.....JEG.....LILLY....". "JAC*STØNN*OB SNU*STØNN*DEG". Han snudde seg å så i mine knuste øyne jeg, alt jeg hadde i hendene mine slapp jeg på bakken og løp. jeg hørte bakfra "Babe jeg kan Forklare" jeg stolte på han hvordan kunne han gjøre dette mot meg på jubileumet vårt. Tårer begynte å trille ned fra øynene mine....

* et år senere *


18 år...:  jeg er på vei hjem til Evan fra hytta det Har hvert en drit lang tur fult av gutter prøvde seg på meg. men jeg har kjæreste så jeg prøvde ikke meg ikke tilbake. Det er ikke morsomt å bli cheata på har opplevd det selv. utro er er ikke ok og jeg vil helst ikke være det ihvertfall ikke mot verdens beste kjæreste Evan. Jeg kjørte to timer så var jeg fremme. Jeg låste opp døra til leiligheten min å Evan sin (han er 19) jeg gikk opp på badet for å ta en dusj Evan var sikkert ikke hjemme siden han ikke kom ned når jeg kom hjem.
Når jeg var ferdig med å dusje gikk jeg inn på Rommet, jeg kledde på meg sminket meg og pakket ut sakene mine. Jeg var ferdig da jeg skulle til å åpne macbooken min da jeg hørte døren åpnet seg med et smell å fylt av smatte lyder. Hørtes ut som om noen holdt på spise opp hverandre. Jeg skulle til å gå til dem å si at de er i feil hus. Men så  hørte jeg dette "Hva med Blaze??" i mellom all kyssing " hun er på hytte tur med klassen sin ta det med ro Hailey"sa Evan. HAILEY seriøst. Jeg hørte enda mer smatte lyder og klær bli tatt av og at de var på vei opp trappa til rommet vårt. Jeg var helt knust, jeg hadde virkelig stolt på han. Det nærmet seg farlig nært rommet mitt. Da de kom satt jeg bare der stiv som en pinne og kjente tårene renne ned fra øynene mine. Der sto Evan og Hailey helt naken uten å merke meg. Presset Evan henne opp mot veggen og presset seg inn i henne igjen og igjen helt til jeg ikke orket mer jeg bare gikk rolig ut av rommer jeg merket at Evan så helt forskrekket på meg. Men han hadde ikke trukket seg vekk fra Hailey enda. Hailey begynnte å gråte #pysete. Evan skyntet seg og presset seg ut av henne og stoppet meg rett før jeg gikk ut døra. "jeg elsker deg Blaze ikke gjør dette jeg gjore en tabbe jeg elsker deg ingen annen. Hailey er bare en jeg plukket opp tilfeldig hun betyr ingenting for meg please Blaze jeg mener det ikke forlat meg jeg elsker deg mer en alt på jord" sa han desperat. Hailey begynnte å rope til Evan " BETYDDE JEG INGENTING FOR DEG DU HAR HOLDT PÅ MED MEG I SNART ET ÅR DU SA DU SKULLE SLÅ OPP MED HENNE TIL MEG" jeg så på Evan med et følelsesløst blikk "jeg ble prøvd på hele denne hersens turen og jeg sa det jeg har kjæreste med hvet du hva det har jeg ikke lenger" ropte jeg og klasket til han på skinnet det var et rødt merke etter håndflaten min. Jeg løp ut døren med pc og dro på nermeste hotell å så etter hus med en eneste gang.
Tenk vi har nesten vært sammen i 2 år, det var han som støttet meg når Jacob var utro mot meg og han sa han var en player men se hvem som er playeren nåå Evan... JEG SKAL ALDRI STOLE PÅ NOEN GUTT IGJEN, ALDRI ALDRI ALDRI.

Da var første del ute på sykkeltur. Det var da flashbackene fra tidligere  livet til blaze. Og ja Blaze er Cara Delevingne <3

see you later my Unicorn's

LOVE HATES METempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang