ja fest, det beste jeg hvet. Ligge med en random guy og bare slippe fri med alkohol. Jeg bare hadde på meg en svart mage topp, en baggie bokse, hat og en svart dress jakke over (bilde). jeg gikk på badet der jeg bustet håret sånn at det så ut som om jeg ikke brydde meg om utseende som jeg ikke gjør. For sminke, var det eneste jeg gjore var å markere øyenbrynene og ta på maskara o en vin rød leppestift. Så var jeg klar til en random fest.
~*~
Jeg var kommet til et stort hvit hus. Masse vindu, veldig moderne kaller de det. Mathew inviterte meg, han sa det var for gøy og at jeg kjente hun som arangjerte den. Da jeg kom in møtte jeg fylt av blikk, både vennklige, redde og sinte. Og plutselig kjente jeg et klask i skulderen. Det var hun bimboen jeg banka i dag tildlig. Wow hun greide å gjemme merke etter at jeg slo henne. Med sminke...
" Hva Faen gjør du i mitt hus du er ikke velkommen " sa hun, å så Rasende på meg
"du bestemmer ikke om hun er velkommen eller ikke" sa en gutt på kansje 20 år.
Han var rå kjekk, han så akkurat ut som Chris hemmningsworth. Ante ikke hvem det var, med det skal jeg finne ut.
~*~
Mathew stakk av, sikkert for æ finne Kendrick så de kan bli fulle sammen. Aner ikke jeg. Jeg gikk bort til baren, og det ga meg litt tid til å betrakte hvordan det så ut rundt i det gigantiske huset, det var veldig moderne kan man si. Det var glass tak som man kunne se stjernene og den blanke månen. Når jeg hadde betraktet ferdig i rundt meg, bestilte jeg 3 glass med tequila som jeg slukte i meg på 1. 2. 3. Jeg sjente meg veldig brisen. Jeg ville danse. Jeg svinset bort til danse gulvet og snappet til meg den første gutten jeg fikk tak i, jeg så ikke helt hvem d var men jeg begynte å danse med han. Han var usikker på hvordan han skulle reagere så han bare sto stiv som en stokk. Jeg tok hendene hans og plasserte de på hoftene mine. Jeg plasserte min i rundt halsen på Zealian. ZEALIAN, jaja funker greit. Så begynte vi å danse.
~*~
Etter en lang danse økt med Zealian geleide jeg han bort til baren.
" se der ja, jeg stakk ikke av" sa han med gliset sitt.
"hold kjeft" sa jeg å begynte å Le.
Han begynte å snakke med bartenderen, men jeg hørte ikke etter jeg bare studerte utsende til Zealian, han er rå kjekk det brune håret og brune øynene, det slår ganske mye av mine standarer. Plutselig. Er det et glass med tequila rett framfor meg jeg så på Zealian. Han bare gliste og slukte de 3 glassene med tequila han hadde selv. Jeg slukte det jeg hadde.
~*~
Etter alle tequilane var vi fulle begge 2. Jeg dro Zealian med meg ut på dansegulvet og vi danset som om dette var siste gang vi kom til å danse. Denne gangen smøg Zealian armene på hoftene min uten å nøle. Jeg ble tent for nå var han mer selvsikker. Så jeg kyssa han. Han så overasket på meg, så kyssa han meg tilbake. Så ble det over til klining....Hei å hoppe alle sammen, sorry for at jeg ikke har skrevet på nesten et år men nå er jeg her. Vi kan si d at jeg kommer til å skrive når jeg har tid. Men jeg skal prøve å skrive oftere
XOXO Your Unicorn non other than ~KAYLA~.
YOU ARE READING
LOVE HATES ME
RomanceBlaze flytter til strichwood high i Los Angeles, fordi den Gamle skole haunter henne enda. Vil hun forelske seg på ny eller kommer hun til å falle rett tilbake til Evan's hender. ----------------------------------------------------------- ¨Blaze, d...