jeg åpner øynene mine sakte opp og med det samme jeg åpnet de føltes det ut som om hodet mitt hadde smelt mot en vegg i 100 å hælvette. jeg stønnet av smerte og betraktet rommet i rundt meg. Selfølgelig hadde jeg blitt med noen annen hjem. Men jeg husker ikke hvem. Jeg prøver å huske hva som kjedde i går på festen men jeg får ingen tilbake bilder. Plutselig hører jeg et stønn ved siden av meg. Akkurat som jeg trodde var det en gutt ved siden. Og først nå legger jeg mærke til at jeg er naken. Ganske sikker på at han er det å, for han ligger med bar overkropp. Han har jord brunt hår, og veldig muskuløs rygg for det er bare ryggen jeg ser. Jeg setter meg opp i sengen og legger meg ned igjen pga smertene i hodet. Jeg har aldri hatt det så ille. Ettervært prøver jeg å sove igjen, rett før jeg skal til å sovne igjen tar 2 sterke armer i rundt meg. Og for en eller annen grunn slapper jeg av og sovner. ~*~ Når jeg våkner for andre gang er ikke hodepinen like ille men den er der enda. Jeg reiser meg opp fra senga, og med det samme legger jeg merke til at ingen er ved siden av meg. Og det lukter himmelsk i heile Leiligheta/huset hveta faen. Jeg reiser meg opp og finner undertøyet mitt. Jeg finner ikke klærne mine så jeg bare tar en av de store hettegenserne fra gulvet. Jeg hvet dette høres rart ut men jeg tar en orntelig lukte pause for å lukte på genseren. Den lukter Calvin Clain parfyme og Mint, Deilig tenkte jeg for meg selv. Jeg tusler inn en dør som jeg håpet var badet, og jeg hadde rett. Jeg så meg i speilet, det var ikke så ille siden jeg hadde nesten ingen sminke på festen. Jeg skrudde på kranene i vasken og vasket fjeset mitt. Når jeg var ferdig børstet jeg tennene mine meg fingrene og vasket hendene mine etter at eg var ferdig. Plutselig skjente jeg 2 sterke hender ta rundt hoftene mine. Jeg snudde meg raskt og så i de grønn/Brune FINE øynene til zealian. Så kommer minnene fra i går kveld sklidene inn.
¨Hei, Flora¨ sa han med signatur gliset sitt. Jeg kunne ikke annet enn å glise jeg heller.
¨Hei, Prinsesse¨ sa jeg med lattermild stemme.
¨Frokost?¨ sa jeg, med store øyne som glinset av sult.
¨Frokost¨ sa han med gliset sitt fortsatt på plass. ~*~ Først nå tenker jeg på det som skjedde i går. Han var jomfru, det overassket meg skikkelig egentlig. Siden han var god til å kysse pluss at han er en av de guttene på skolen som er populær. Hva faen Blaze du må kutte ut, du har møtt bedre kyssere og det var ikke noe spesielt. Vi var fulle, og det betydde ingenting. Men jeg ville ikke bare stikke av heller siden det er bare slemt i værtfall når jeg nettop stjal jomfudommen hans.
¨Hva tenker du på¨ Han så nysgjerrig på meg.
¨Eh, har ikke du noe med¨ sa jeg med et lurt glis.
¨FAKTISK, så har jeg det¨ sa han før han løftet meg opp i brudestilling og sprang rundt i huset med meg. Og la meg ned i sofaen, og satte seg oppå meg. Det var ikke tungt siden han lå ikke med hele vekta. Han begynte å kile meg, og jeg som er så kilen begynte le som en gris.
¨V-værsåsnill jeg gjør A-alt du ber meg om, bare plis slutt å K-kil meg¨ sa jeg mellom latteren fra både han og meg. Plutselig går det opp for meg hva jeg sa, og angret med det samme. Han så på meg med et ondt glis.
¨Greit, du må gjøre akkurat som jeg sier for en dag¨ sa han med det Onde gliset sitt.
¨Ikke faen¨ sa jeg
¨da må du nok føle min vrede¨ sa han og det glimetet i øynene hans. Så begynte han å kile meg igjen.
¨OKOKOK, jeg skal gjøre som du sier for en dag, du vinner¨ sa jeg da han hadde stoppet. Han nikket og studerte ansiktet mitt, til de traff øynene mine og de ble der. Vi stirret på hverandre i evigheter.
¨Hærregud, man kan jo drukne i øynene dine¨ sa han helt seriøst, men sakte men sikkert kommer gliset. Jeg smelter på flekken, BLAZE NEI. Jeg prøver å få han av meg, meg en del av meg vil ikke ha han av. Så jeg prøver ikke noe hardt. Han kommer nermere og nermere meg og til slutt er det bare 2-3 cm igen fra leppene våre. Jeg skal til å puffe han av meg en jeg får det ikke til. Det er som om kroppen min sier Faen, nå må du ha det litt gøy Blaze.
¨Du er vell ikke så bad som alle sier du er¨ sa han og kysser meg på halsen. Da er det som om noe våkner i meg og jeg puffer han av meg.
¨Du hvet Faen meg ingen ting om jeg er bad eller ikke¨ sa jeg kjempe sint.
han så overasket på meg. Da jeg stormet ut av rommet i bare undertøy og hettegenseren hans. Plutselig kjenner jeg en hånd tar tak i min. og trekker meg inntil han. Så tett på at jeg kan lukte duften av Mint og calvin clein.
¨ikke gå flora¨ sa han med rolig stemme og tok pannen han på min panne og så meg inn i øynene.
¨Husk at du er min for en dag¨ sa han, og så rolig på meg. Det var så vidt jeg kunne stå lengre.
¨Prinsesse¨ sa jeg så rolig jeg fikk til.
¨hm¨
¨faen ta deg¨sa før jeg stormet ut av huset som sakt med bare hettegenser som dekket kroppen. Jeg hadde ikke anselse om hvor jeg var og det begynte reine.
KUNNE DAGEN BLI NOE VÆRRE!!!
--------------------------------------------------
HELLO mine Spesielle Creatures, jeg ville bare si at jeg er super glad for 100 reads <3
Og at jeg kommer til å skrive oftere forhåpentligvis. OG JA BILDET ER ZEALIAN, AKA MANU RIOS
BYE BYE fra din favoritt Enjøning
-KAYLA <3
ESTÁS LEYENDO
LOVE HATES ME
RomanceBlaze flytter til strichwood high i Los Angeles, fordi den Gamle skole haunter henne enda. Vil hun forelske seg på ny eller kommer hun til å falle rett tilbake til Evan's hender. ----------------------------------------------------------- ¨Blaze, d...