første skoledag Yasss (merk Sarkasmen) ny skole og nye bitcher/bitchinner helt supert. Jeg sto opp av sengen og kjekket Iphonen mid for meldinger, Det vanlige 19 Tapte Anrop fra Evan 53 meldiger fra Evan og 15 talemeldinger fra Evan. Han er virkelig desperat. Jeg er populær sjø. Jeg slengte telefonen på sengen og fant en grå t-shorte med fult av hull på sidene og fant en svart hettegenser med en ørn på og en svart riped up tights. børstet håret og sminket meg. jeg løp ned, røsket med meg en eple, slengte capsen min på hode og skatet bortover til skoler.
Jeg gikk nedover gangen, guttene så på meg med et flørtete blikk mens jentene så på meg som om jeg var et råttent eple så jeg gjengidde blikket til den ene jenta som så på meg styggest, å kastet epleskrotten i hodet hennes og holdt meg seriøs. Plutselig kommer en person fra ingensteds som bare kræsjer in i meg, jeg bare stod der som om ingenting hadde rørt meg, men hun derimot datt på bakken, de 2 kvote on kvote ¨Bestevennene¨ henne bare ga meg stygge blikk og hjalp henne opp. ¨Hvorfor Står du der jeg skal gå Hore¨ Snerret hun, ¨Jeg står der jeg vil¨sa jeg motvillig mot henne, Hun så forskrekke bort på meg
¨Hvet du hvem du snakker til¨ sa hun
¨Ja jeg snakker til en bortsjemt Bitch som ligger meg halve skolen¨ sa jeg jeg så beroliged som jeg fikk til
¨DU SNAKKER IKKE MED MEG SÅNN HURPE¨ hun slo til meg i arme, det var nokk sommerfugler for i dag, det kjentes ut som hun hadde slengt en fjær på meg.
¨Inger Kødder med meg¨ sa jeg, hele episoden hadde fått ganske mye oppmerksomhet nå så jeg gjør akkuratt det jeg har tengt... AKURATT, Slå til henne så hardt jeg kan i magen sånn at hun detter på kne og etter på tar jeg enda et slag i fjestet hennes og hun detter ned på bakken, WOW hun tåler lite tenker jeg, mens hun krymper seg av smerte. Jeg bare går unna hele episoden, akkurat som planlagt, jeg vil at alle skal være redd for meg for da kan jeg ikke forelske meg, Sant? SANT?
~*~
Igjen tenker jeg på d Evan gjore mot meg. Jeg fikk tårer i øynene meg jeg tørket de fort bort.
Igjen dunket jeg inn i noen, jeg skulle til å slå han/hun i magen da jeg så hvem d var. Zealian,
"hei, unnskyld mente ikke å gå på deg" sa han, med signatur gliset sitt. Jeg bare gryntet og begynte å gå igjen.
"du er Blaze ikke sant?" sa han, fortsatt var gliset på plass.
"ja, hva er du du vil"sa jeg irritert fordi han stoppet meg.
"jeg bare lurte på hvorfor du slo ned Melissa" sa han nå var gliset borte og byttet ut med et usikkert blikk.
"fordi hun fortjente det, pga alle livene hun har gjort jævlig" sa jeg rolig, jeg begynte å bli litt irritert.
"så du gjore det ikke for din skyld?"sa han tilbake med gliset.
"stikk av" sa jeg å begynte å gå til timen.Hello fellow Bananas, Jeg hvet Jeg hvet dere lurer sikkert på hvor jeg har vært all denne tiden, jeg har faktisk hatt en stor skrivesperre MEN im back sucker's. Jeg kommer til å publisere i morgen å tror jeg men jeg er ikke helt sikker fordi det er sommerferie som dere vet. MEN det kommer en del på lørfag garantert (begge historiene mine)
Kiao FELLOW BANANAS
BINABASA MO ANG
LOVE HATES ME
RomanceBlaze flytter til strichwood high i Los Angeles, fordi den Gamle skole haunter henne enda. Vil hun forelske seg på ny eller kommer hun til å falle rett tilbake til Evan's hender. ----------------------------------------------------------- ¨Blaze, d...