Ogólnie jak by tu zacząć.... Już wiem zaczęło się mniej więcej rok temu bo wtedy powstał szip klasowy (mój kolega to będzie lampa a koleżanka szafa) lampaxszafa oczywiście oni się tego wszystkiego wypierali sretete ale wszyscy wiedzieli że oni są w sobie zakochani no to my zgrana klasa, big brejny, akustyczne ułomy, dopiero po roku wymyśliliśmy że robimy ślub, ofc szafa i lampa na początku o niczym nie wiedzieli, więc podzieliliśmy się co kto robi, tort, bukiet, szampan itp itd. Ponieważ pani od polskiego jest naszą wychowawczynią (pozdrawiam) to pozwoliła nam zrobić ślub ustawiliśmy ławkę krzesła i wgl mieliśmy nawet Biblię (mi książkę od Polaka z napisem "biblia"tak z małej litery) i czytał ją typ co jest innej religii 🤫 ale ważne że coś czytał (wcale nie czytał żabka mósiala połowe za niego poeiedzieć xd)więc ślub odbył się w ciszy (wcale nie) i spokoju, (no ta na pewno w dupie chyba) leciała muzyka ślubna, panna młoda poszła do ołtarza założyli obrączki, które po pięciu minutach zjadł kwiatek, i po miesiącu miał być rozwód ale uwaga uwaga! Szafa i lampa są razem 🥳🥳🥳 więc rozwodu nie będzie a na następnej godzinie wychowawczej ślub mój i kwiatka bo kwiatek złapał bukiet ❤️, więc oczywiście zdam wam relacje ze ślubu jeśli będę miała czas.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Siemano kolano, tak tak ja jeszcze żyje. Przepraszam że nie pisałam tak długo rozdziałów ale nauczycieli ewidentnie coś boli ponieważ 3 sprawdziany/pracę klasowe w tygodniu to najmniej ile na ten czas mam ❤️. Do tego jeszcze dochodzą mi zajęcia dodatkowe itp więc rozdziały bedą pojawiać się trochę rzadziej niż wcześniej.
Pozdrawiam Rooz1 😘💋
CZYTASZ
moje ✨iconic✨ teksty
Humorjak chcecie się pośmiać to zapraszam, jak nie to też zapraszam, pisze tą książkę bo moje teksty są czasem lepsze niż niektóre memy a ja lubię takie rzeczy czasem poczytać więc może komuś też się spodoba 💋