Semih korkuyla önündeki kapıya bakarken stresten salladığı ayağını kontrol altına almakta zorlanıyordu. 1 saattir buradaydı ve içeride sevgiliyle doktorun ne konuştuğunu deliler gibi merak ediyordu.
Barış Alper Yılmaz biricik aşkı.
Lise yıllarında hayatına giren ve hayatında önemli bir yere sahip olan bu adama deliler gibi aşıktı Semih Kılıçsoy ama 3 aydır uğraştıkları durum ikisini de derinden yıpratmıştı. Barış iğrenç bir anne ve berbat bir babanın elinde büyümüş komşuları olayı fark etmesiyle görevliler gelip onu çocuk esirgeme kurumuna götürmüştü. Barış küçücük aklıyla burada harika bir hayat olacağını düşünmüştü ama hayat onun minik istediğini yerine getirmemiş daha 8 yaşında tanışmıştı taciz denilen iğrenç şeyle.
İlk başta laf ile başlamış peşinden temasa kadar gitmişti taciz ve Barış kendisini koruyacak yaşa gelene kadar kimse yardım etmemişti ona. Hayar onun mutlu olmasını istemiyormuş gibi önce hayatta en yakın olduğu arkadaşını gözlerinin önünde öldürmüş sonrasında ise kötü yollara düşürerek uyuşturucu bahımlısı olmasını neden olmuştu ama sonra onun üstüne çok gittiğini fark etmiş olacak ki Semih'i çıkarmıştı karşısına.
Semih Kılıçsoy Barış Alper Yılmaz'ın bu hayatta değer verdiği tek şeydi onun için tedavi görüp hayata geri dönmüştü ama hayat sanki 'çok mutlu oldunuz şimdi biraz üzülme zamanı' diyerek başlarına bu iğrenç hastalığı musallat etmişti. Çocuklu kişilik bozukluğu. Barış bu hastalığa sahipti bu fark ettikleri zaman Semih ne yapacağını bilememiş sonrasında arkadaşının psikolog olan sevgilisine götürmüştü Barış'ı. Genç çocuk o gün normal bir güne uyandığını sanıp sevgilisine sarılmış ama Barış onu bir anda itip saldırmıştı.
Bu tepkiyi beklemeyen Semih ise göz yaşları içinde "Barış yapma" diye bağırırken genç adam "BEN BARIŞ DEĞİLİM" diye bağırarak vurmaya devam edip sakinleştikten sonra kendisine gelmişti.
"Ay evladım sallayıp durma şu bacağını" Semih duyduğu sesle ilerisinde oturan kadına baktı. Bu kadın ile geldiği ilk gün tanışmıştı oğlunu getiriyordu kadın psikoloğa.
"Afedersiniz"
"1 hafta sonra görüşürüz Barış" Semih odadan çıkan sevgilisini fark ettiğinde hızla yanına gitti.
"Aşkım nasılsın?"
"İyiyim bebeğim yorgunum sadece"
"Hemen eve gidip uyuyalım"
"Harika olur"
"Barış bize biraz müsaade eder misin?" Barış hiçbir şey söylemeden başını sallayıp anahtarı alarak gittiğinde Semih bakışlarını 2 yıldır arkadaşının hayatında olan Arda'ya çevirdi.
"Durumu nasıl?"
"Kişilikler her an ortaya çıkabilir"
"Nasıl? Onların ortaya çıkmak istemediğini söylemiştin"
"Barış artık onları daha fazla tutamadığından bahsetti"
"Şimdi ne olacak peki? Hiçbirini tanımıyoruz iyi mi kötü mü onu bile bilmiyoruz"
"Bekleyip göreceğiz eğer sana yine saldırmaya kalkarsa verdiğim iğneyi yap"
"Tamam sonra görüşürüz"
"Görüşürüz" Semih sevgilisini daha fazla bekletmek istemediği için koşarak binadan çıkıp arabaya binmiş uyuyan sevgilisine gülümseyerek bakıp arabayı çalıştırmıştı.
"Sevgilim geldik uyan hadi" Barış duyduğu sesle gözlerini açıp önce etrafına sonra Semih'e baktığında emniyet kemerini çıkartıp arabadan indi.
"Tutun bana" Genç adam elini sevgilisinin omzuna koyarak kendisine destek olmasına izin verip yürüdüğünde ikili yaşadıkları tek katlı binaya girerek evlerine giriş yaptılar.
"Hemen uyumak mı istiyorsun yoksa yemek yiyelim mi?"
"Uyumak istiyorum" Barış öne doğru bir adım attığında başına giren keskin ağrı yüzünden durmak zorunda kalmıştı.
"Barış noldu?"
"Ben yemek yemek istiyorum"
"Hayır uyuyacağız"
"Barış sevgilim" Semih yerde oturan sevgilisine korkuyla bakarken yumruk yaptığı ellerini tutmaya çalıştı.
"Sevgilim beni duyuyor musun?"
"Seni duyuyor aptal"
"Onunla düzgün konuş"
"Kapa çeneni"
"Susun susun"
"Bu çocuğu neden hala öldürmüyoruz merak ediyorum etrafında olan kan gölünün içinde bulunması güzel olurdu"
"Ondan uzak dur"
"Semih sustur şunları"
"Susturacağım sevgilim"
"Yine bize iğne yapacak"
"Hayır yapmayacak"
"Hepiniz aptalın teksiniz" Semih sevgilisinin içindeki savaşı bilmeden titreyen ellerini zapt etmeye çalışarak iğneyi hazırlayıp Barış'ın koluna vurdu.
"Birazdan bütün sesler yok olucak söz veriyorum"
"Semih beni bırakma"
"Asla her zaman yanındayım" Semih kollarında uyuyan adama bakarak dudaklarına ufak bir buse kondurdu.
Barış hüzünlü kekim
Oy vermeyi unutmayın millet.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zihnimdeki Sesler | Barsem
Teen FictionSemih çoklu kişilik bozukluğu hastası sevgilisinin her zaman yanındaydı. "Her zaman yanındayım sevgilim" Barış Alper Yılmaz : Asıl Kişilik Savaş Yılmaz : Şiddet Bahımlısı Can Yılmaz : Çocuk Emre Yılmaz : Seks Düşkünü Onur Yılmaz : Temizlik Hastası ...