4. Bölüm - Emre Yılmaz

314 28 4
                                    

Semih bilincinin açıldığını hissedip gözlerini araladığında karşısına çıkan ilk görüntü sevdiği adamın yüzü olmuştu. Genç oğlan dudaklarına kondurduğu gülümsemeyle elini uzatıp yüzünde çıkan yeni sakalları okşamaya başladı sevdiği adamın. Dün Can ile güzel bir gün geçirdikten sonra gece birlikte uyumuşlar Semih ise bugün kiminle tanışacağını bilmeden Can ile yatmayı kabul ettiği için asla pişman değildi konuştuğu kişiler farklı kişilikler olsa bile karşındaki beden aşık olduğu adamın bedeniydi ve ondan uzaklaşmak istemiyordu.

"Geri dön Barış seni çok özledim" Semih uzanıp sevdiği adamın dudaklarına ufak bir buse kondurarak sıcacık yataktan çıkıp bornozunu alıp banyoya gittiğinde bedenini ılık suyun altına atarak gözlerini kapatıp sırtını soğuk mermere yasladı. Bugün sevgilisinin hastalığının ortaya çıkışının üçüncü günüydü ve Semih'te artık ne yapacağını bilmiyordu.

Kalbi onları bırakmayıp yanlarında olması gerektiğini söylerken beyni artık Barış'ın kurtulamayacağını Arda'yı dinleyerek onları akıl hastanesine yatırması gerektiğini söylüyordu ama Semih bunu yapamazdı Barış'tan ayrılmak kişiliklerin acı çekmesini istemediği için gücünün son damlasına kadar hepsinin yanında olmak istiyordu. Genç oğlan kenarda duran şampuanı eline alacağı an banyonun kapısı açılmış Semih Barış'ı gördüğünde yutkunmuştu. Karşısındaki bedenin yüzünde normal zamanlarda hoşuna gidecek ama şu an kendisini korkutan bir ifade vardı. Barış üzerinde olan bütün kıyafetleri çıkartıp duş kabinine girdiğinde Semih kendisini sevdiği adam ile duvarın arasında kalmış bir şekilde bulmuştu.

"Merhaba Semih"

"Sen kimsin?"

"Emre"

"Neden burdasın Emre?"

"Seninle tanışmak istedim kendimi tutamadım"

"Sen... Git ben yıkanıp geleyim öyle tanışırız"

"Hayır"

"Ne?" Emre kendini Semih'e iyice yaklaştırıp erkekliklerinin birbirlerine değmesini sağladı.

"Gitmek istemiyorum" Semih kendini bir anda Barış'ın kucağında bulduğunda sırtına akan su kendine yol çizip aşağı doğru inerken genç oğlan ellerini geniş omuzlara koydu.

"Çok güzelsin"

"Emre indir be-" Semih'in konuşmasını bölen Barış'ın dudakları olduğunda genç oğlan titreyen gözlerini açık tutamadı.

Smut

Semih özlediği öpücüğü bırakmamak için nefessiz kalmasına rağmen parmaklarını Barış'ın saçlarının arasına geçirdiğinde erkekliğini tutan eli hissettiği an kafasını geriye atarak inledi.

"Çok güzelsin bu anı ne zamandan beri beklediğimi bilemezsin" Semih söylenilen hiçbir şeyi umursamadan meme ucunu ısıran dişlerin aklını baştan almaması için çabalarken beyninde yankılanan 'o Barış değil cümlesiyle' kendine gelip kucağında olan bedeni omuzlarından iterek kendisinden uzaklaştırdı.

"Bekle"

"Noldu istemiyor musun?"

"İstiyorum... Hemde çok istiyorum ama bunu Barış'a yapamam"

"Barış seni çok özlediğini söylüyor"

"UZAK DUR ONDAN"

"Hepimiz seni istiyoruz Semih izin ver seni hissedeyim" Semih başını duvara yasladığında Emre izin verdiğini düşünüp gözlerinin önünde olan boyna kendisinden izler bırakmaya başlamıştı. Beyninin içindeki kişiliklerin hepsi aynı anda konuşurken Can ağlıyor Barış ve Savaş öfkeyle bağırırken Emre onları umursamadan hayalini gerçekleştiriyordu.

Kendisini bildi bileli Semih'i istiyordu Barış ile Semih'in sevişmesine defalarca kez şahit olsa bile şu an kendi iradesiyle onunla birlikte olmak bambaşka bir haz veriyordu. Semih kalçalarında olan elleri hissedip inlemelerini tutamazken dudaklarının üzerinde hissettiği parmaklarla Emre'nin ne yapmak isteğini anlayıp ağzını açarak Barış'ın parmaklarını kabul etti.

"Ufacık bir şeyle bile aklımı başımdan alıyorsun bu bedene hayranım" Emre hissettiği parmakların yeterince ıslandığına emin olarak geri çekip tek eliyle tuttuğu bedeni yere bıraktığında Semih rahatsız olmuş Emre ise bunu fark edip sırıtmıştı.

"Kucağımda mı olmak istiyorsun?"

"Evet"

"Yerine birazdan geri döneceksin bebeğim merak etme" Emre elini Semih'in beline yerleştirip yavaş bir şekilde aşağı inerken Semih daha fazla dayanamayıp belinde olan eli bileğini tutarak olması gereken yere götürdüğünde Emre hayran olduğu dudaklara yapışarak önce orta parmağını sonra işaret parmağını Semih'in içine soktu ve makas hareketlerine başladı.

Semih'ten duyduğu inleme sesleri aklını başından alırken Barış'ın ettiği küfürleri duyuyor ama umursamıyordu Emre . Yıllardır bu güzel bedenin tadını o çıkarırken izleyen kişi Emre'ydi ama şimdi kartlar değişmiş Barış aşık olduğu çocuğu izlerken kişiliklerinden biri onunla birlikte oluyordu.

"Hazır mısın? Hazır olduğunda gireceğim"

"Gir" Emre Semih'in bacaklarının titrediğini fark edip genç oğlanı kucağına alarak beklemeden içine girdiğinde Semih acıyla inledi.

"Aklımı kaybedeceğim" Semih bir yandan içindeki kalın erkekliğe alışmaya çalışırken diğer yandan yaşadığı acının intikamını tırnaklarını Barış'ın omuzlarına geçirerek alıyordu. Emre daha fazla dayanamayıp hareket etmeye başladığında hissettiği darlığın arasında erkekliğinin kırılacağını hissediyordu.

"Beni nasıl sardığını hissediyor musun?"

"His... Hissediyorum" Emre Semih'in kalçalarını sıkıp bırakarak vuruşlarını hızlandırıp Semih'in beyaz teninde izlerini bıraktığında kucağındaki beden yere düşmesin diye duvara yaslayıp diziyle destek oldu. Elini Semih'in erkekliğine sararak çekmeye başladığında genç oğlan bütün odayı dolduracak inlemesini banyoya bırakarak boşaldı. Emre elini kaldırıp beyaz sıvıyı gösterdiğinde Semih bakışlarını kaçırdı.

"Harikasın bebeğim" Emre son vuruşlarını da yapıp Semih'in içine geldiğinde yorgunlukla başını omzuna koyan çocuğun saçlarını karıştırarak zorlansa bile önce Semih'i sonra kendisini yıkayarak odaya geçti.

"Barış" Emre'nin yüzündeki gülümseme yavaş yavaş yok olurken kucağındaki bedeni yatağa bırakarak kıyafetlerini giydirip üzerini örterek odadan çıktı.

"Seni öldüreceğim orospu çocuğu duydun mu beni?"

"Bunu yapmayacağını ikimizde biliyoruz Barış"

"Sen çok kötü birisin"

"Kapa çeneni Can bu hayatımın en güzel anıydı"

İlk smut yazışım vatana millete hayırlı olsun 👏🏻

Oy vermeyi unutmayın millet.

Zihnimdeki Sesler | BarsemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin