F4 ( 4 )

3 0 0
                                    

Dan Sejak Peristiwa Itu , Devi Pun Dapat Hukuman Dari Guru Dari sekolah Itu . Video Devi Menendang Felix Pun Viral Satu Sekolah Dan Menjadi Heboh Kerana Keberanian Devi . Ada Yg menyokong , Ada yg Membenci .

" Hi , Apa Khabar Awak Berdua . " jawab Jibun Sedang Mengangkat Telefon Dua Org Wanita .

" Khabar Baik Jibun . Wahh Jibun Main Handsome Awak Kali Ini . " Jawab Wanita dalam Telefon Jibun Saat Video Call .

" heh , Saya Mmg Macam Ni Pun " Balas Jibun .

" Jibun , Awak sorang  Jeke Yg Ada Ni ? " Jawab Wanita Itu . Jibun Pun Beralih Tempat Duduk Dan Duduk Di Sebelah Nazri Yg Sedang Melukis .

" Ni Ha Naz . Naz Say hi Kat Diorang . " Jawab Jibun . Naz Hanya Menunjukkan Lambaian Kepada Perempuan Itu . Dan Sambung Melukis Kembali .

" Hahahaha Tunjukkan Balik Macam Mana Cara Hi Kau . " Jawab Jibun Ingin Melihat Semula Cara Hi Kepada Nazri .

" Bila Kita Berjumpa Lagi . " Jawab Perempuan Itu .

" Haah , Tak Sabar Ni . " Jawab Rakan Nya di Sbelah .

" Xpe Nnti Bila ii Kita Jumpa Lagi Ye . " Jawab Jibun .

" Bye " Jawab Jibun Akhirnya Letak dua org perempuan Itu .

" Asal kau Shah ? " Jawab Jibun Melihat Shah  yg begitu Gelisah Sambil memegang Tablet nya .

" Selepas sahaja viral si devi tendang felix jatuh tu . Ramai yg duk pakat komen ni . " jawab syahrul .

" Dh Tu , Dia yg salah kan , Sape Dia Pergi Tendang nya Tu , Dan Si Felix tu , Kalau Puan Nampak , Naya Tau . " Jawab Jibun .

" iya , Tpi Kau Boleh Fikir tak , Depa komen Macam Ni . " Syahrul Menunjukkan Banyak Komen yg Menyokong Atas Perbuatan Devi Itu .

" Dh tu Dia lah Yg Tanggung . Kau Rasa Macam Nk Buat Ye Naz ? " jawab Jibun kepada Nazri . Nazri Cuba Lari Dari Topik

" Selamat pagi dalam bahasa jepun apa ye ? " Jibun dan Syah Hanya Menepuk Dahi Dengan Nazri Itu . Dan Nazri Hanya Sambung dgn lukisan nya .

Tiba tiba Mesej masuk Dari Tablet Syah .

" aku Lambat sikit ke sekolah . Aku Ada hal . " Felix menghantar mesej kepada syah

♡♡♡

Devi baru sahaja keluar , Diri nya Di Tangkap Oleh sekelompok lelaki Berjas Hitam .

" Hei Apa Ni !? , Lepaskan Saya !? " jawab Devi Meronta ronta di lepaskan . Tetapi rayuan itu tidak di endahkan Org Itu .

Saat kepala nya di Tutup , Dia sempai lihat lelaki itu di dalam kereta . Dan Dia Lihat Felix Berada dalam Kereta Itu .

Devi di bawa ke rumah felix dan di bawa ke sebuah bilik . Banyak pembantu yg ingin melakukan sesuatu . Devi rasa kalau ini adalah penyiksaan . Dan ternyata org itu ingin mencantikkan Devi .

SKIP TIME..

Devi di tolak Keluar . Devi Menjadi Terkejut Dengan Penampilan nya . Yg Begitu Cantik . Tidak Hanya Itu , Banyak Aksesoris di badan nya juga ada .

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
F4 Malay : Meteor Garden Where stories live. Discover now