Már Augusztus van. Voltam nyaralni, meg tánc táborba Angelával és Zsófival, néha találkoztunk a lányokkal is. Már csak két hét van a nyári szünetből:(. A szobámba voltam mikor anya szólt, inkább kiabált.
- Sári!!
Az előszobába mentem. Amint oda értem az állam a földön koppant. Egy zöld süveget és talárt viselő, idős boszorkány állt ott. Ha hinni lehet a könyveknek akkor ő McGalagony. Szóval Majának igaza lett.
- Maga Ms. Smith?
- Igen én volnék.
- McGalagony professzor vagyok a Roxfort varázsló és boszorkány képző igazgató helyettese. A levele – adta oda.
- Köszönöm McGalagony professzor.
- Ez valami vicc? Boszorkányok nem léteznek. Nem fogom hagyni, hogy a lányomat ilyen badarságokkal hitegessék – ha nem rántom el gyorsan a levelet akkor megkaparintotta volna.
- Ez nem hitegetés, a lánya boszorkány és felvételt nyert az iskolánkba. Van egy levél a borítékban ami mindent megmagyaráz. Viszont látásra.
- Viszlát McGalagoyn professzor – macskává változott és elment.
- Ad ide azt a levelet – parancsolta anya.
- Csak ha nem fogod eltépni.
- Nem fogom – kivette a kezemből és felbontotta, elolvasta a leveleket, majd visszaadta – Menj a szobádba.
Szó nélkül besiettem és én is kezembe vettem a leveleket.
ROXFORT Boszorkány- és Varázslóképző Szakiskola
Igazgató: Albus Dumbledor (Merlin-díjas, Bűbáj-rend aranyfok., okl. főmágus, Legf. Befoly. Nagym., a Varázslók Nemzetk. Szöv. Elnökh.)
Tisztelt Smith kisasszony!
Örömmel értesítjük, hogy felvételt nyert a ROXFORT Boszorkány- és Varázslóképző Szakiskolába. Mellékeltem megküldjük a szükséges tankönyvek és felszerelési tárgyak listáját. A tanév szeptember 1-jén kezdődik.
Tisztelettel:
Minerva McGalagony
igazgatóhelyettes
Egy másik levelet vettem a kezembe és azt is olvasni kezdtem.
Tisztelt Smith kisasszony!
Mint már maga is tudja boszorkány. Ez felvethet sok kérdést mint magában vagy a szüleiben. Mint már maguk is rájöttek Williems és Miller kisasszonyokkal, hogy csinálnak megmagyarázhatatlan dolgokat. Ezek a dolgok magyarázzák azt, hogy miért érdemes a Roxrortba járni, hogy megtanulja a magában rejlő varázslatot irányítani. Vannak esetek amikor egy muglinak (varázstalan ember) is születhet gyereke akiben mégis ott van a varázslat, mint maguk. Hagrid augusztos 29-én megy magukért és viszi el önöket az Abszol Útra, 1-jén pedig a King's Cross pályaudvarra kíséri önöket.
Üdvözlettel:
Albus Percival Wulfric Brian Dumbledore
Szóval újra találkozni fogunk Hagriddal. Ki kéne majd deríteni, hogy haragszik-e ránk amiért hazudtunk neki. Még volt egy levél ezért azt kezdtem el tanulmányozni.
ROXFORT Boszorkány- és Varázslóképző Szakiskola
Egyenruha
Az első évben a következő ruhadarabok szükségesek:
1. Három rend egyszerű munkatalár (fekete):
2. Egyszerű hegyes süveg (fekete) mindennapi használatra;
YOU ARE READING
Egy halálfaló lánya
FanfictionElőre is elnézést kérek a helyesírási hibákért. Smith Sára Roxfortban töltött éveit mutatja be. Lesznek eltérések az eredeti könyvekhez képest!