Egyes sorba rendeződve az igazgató helyettes vezetésével bevonultunk a terembe. Előttem Maja volt mögöttem pedig egy ismeretlen szőke hajú lány. A süveg dalra fakadt.
Kalapok közt keresgélve Találsz talán szebbet,
De nem hordott még fején a föld Nálam eszesebbet!
Én vagyok a Teszlek Süveg. A híres? Naná!
Más sapkákkal ne végy engem Egy kalap alá!
Én látom, mit senki más: hogy mit rejt a fejed.
Próbálj fel, és menten mondom, hol van a helyed.
Ha vakmerő vagy s hősi lelkű, Házad Griffendél.
Oda csak az kerül, ki Semmitől se fél.
Hugrabugnak nyájas népe békés, igazságos.
Oda mész, ha türelmes vagy S jámbor – ez világos.
A bölcs öreg Hollóhátban Éles elmék várnak.
Kiknek a tanulás kaland, Oda azok járnak.
Hogyha agyafúrt s ravasz vagy, Ne is tekints másra:
A Mardekár való neked. Ott lelhetsz sok társra.
Hát vegyél fel, és ne remegj! Forog ez az agy!
Bár nincsen mancsom, nálam mégis Jó kezekben vagy!
Miután befejezte tapsvihar keletkezett, majd elhalt és McGalagony ragadta magához a beszéd lehetőségét.
- Akit szolitok kijön és felveszi a süveget ami majd beossza a házaikba.
Már most láttam, hogy Maja elkalandozott. A vörös hajú lányt a Grifendélbe osztotta be, aztán jött An, ő a Hollóhátba került. Tekintetettemmel végig követtem útját az asztalig. Ott elkezdett beszélni a háztársaival. Utána pár ismeretlen ember következett köztük a mögöttem álló szőke is aki Mardekáros lett. Azt mondják, hogy a Mardekár a gonoszak háza, de azt sem felejtem el, hogy Pottert is majdnem oda osztotta be a süveg.
- Smith Sára – hallottam meg a nevem.
Felsétáltam és a fejemre raktam a süveget. Nem mondom, hogy nem féltem egy kicsit, de inkább izgatott voltam.
- Hmmm. Lássuk csak mi van itt. Kedves vagy, de nem mindenkivel, a Hugrabug nem lenne jó neked. Okos vagy, de a Hollóhátba unnád magad. Bátorság is van benned az nem kérdés. Nem lehet téged alábecsülni. Ravasz is vagy amit később kamatoztatni is fogsz. Hhmm. Nehéz döntés. Nagyon nehéz - egy kis ideig csöndben volt majd újra megszólalt - Megvan. MARDEKÁR! – kiáltotta.
Az asztalomhoz sétáltam és a szőke hajú lány mellé leültem. Ő barátságosabbnak tűnt mint a többiek.
- Szia. Daphne Greengrass vagyok.
- Sára Smith.
- A te szüleid muglik?
- Igen.
- Az menő. Mesélsz nekem a mugli életről? – meglepett a kérés.
- Persze. De akkor te pedig nekem a varázsló világról.
- Megegyeztünk.
Megmosolyogtatott a lelkesedése.
- Miller Maja – azonnal oda figyeltem.
Eltelt pár perc mire a süveg megszólalt.
- HUGRABUG!! – elmosolyodtam.
YOU ARE READING
Egy halálfaló lánya
FanfictionElőre is elnézést kérek a helyesírási hibákért. Smith Sára Roxfortban töltött éveit mutatja be. Lesznek eltérések az eredeti könyvekhez képest!