- Sári kelj fel – mondta valaki.
Nyöszörögve a másik oldalamra fordultam.
- Kelj fel, mert a szemben lévő szobában most egy mentálisan instabil lény van és én nem akarok vele újat húzni – a mondat végére már elnevette magát Maja, mert, hogy Maja volt aki felébresztett.
Én is nevetve nyitottam ki a szemem.
- Azzal a lénnyel én se akarok újat húzni – keltem ki az ágyból.
- Hagylak öltözni – ment ki a szobából.
Gyorsan felöltöztem, megfésülködtem és elraktam a ládámba az elővett dolgokat. Na, de, hogy fogom levinni egyedül. Kinyitottam az ajtót és pont akkor jöttek fel a lányok.
- Segítettek?
- Aha – Angelával levittük a ládámat, Maja pedig Gyömbért hozta.
Szerencsére időben oda értünk a pályaudvarra és már a 9 ¾ vágány felé mentünk.
- Hát majd akkor az iskolába találkozunk – köszönt el az óriás.
- Szia Hagrid.
Elindultunk a lányokkal a fal felé és egymás után be is értünk.
- Azt a – ámuldozott M.
A vágányon egy csomó varázsló és boszorkány volt ott a gyerekével. Az állatok és a beszélgetések kavarodása töltötte be az egész vágányt.
- Igen.
- Szálljunk fel – indultam el.
Egymásnak segítve felvittük a csomagokat és egy üres fülkét kerestünk, szerencsénkre találtunk is egyet. Felraktuk a csomagunkat és kiengedtük a cicákat a ketrecekből. Maja az ablak felé fordulva figyelte a tömeget. Lehet, hogy honvágya van? Aztán nyílt a fülke ajtaja így mindhárman oda figyeltünk.
- Sziasztok! Leülhetek már se hol sincs üres kabin? – kérdezte egy barna, kócos hajú lány.
- Persze – mondtuk egyszerre.
- Köszi – ült le Maja mellé – Hermione Granger vagyok – mutatkozott be.
A lányokkal egymásra néztünk.
- Én Maja Miller – kezdtük a bemutatkozást.
- Angela Williems.
- Sára Smith.
- Nagyon örülök.
- Mi szint úgy – ez után egy kis csönd állt be.
Ledobjam a bombát vagy ne?
- Te tudsz róla, hogy a muglik világában van egy könyv amiben szerepelsz?
- Hogy mi? – kerekedett el a szeme.
- Harry Potter és a bölcsek köve – csatlakozott be a beszélgetésbe Angela.
- Ez a címe – egészítette ki Maja – Először onnan tudtunk meg dolgokat a varázsvilágról.
- A muglik tudnak a varázs világról, de az nem lehet – na beindult a beszélgetés.
- Nem csak azt hiszik, hogy egy kitalált világ – nyugtatta An.
- És én is benne vagyok? – kezdett megnyugodni.
- Igen. Az okos Grifendéles aki Harry Potter barátja.
- Aki észre vette a csapó ajtót a három fejű kutya lábánál – szórakoztató nézni ahogy mindig egymás szavába vágnak vagy csak egymás mondatait fejezik be.
- Szóval azt is tudjátok – állapította meg – És még mit? – kérdezte kíváncsian.
- Meghallhattunk volna, vagy, ami még rosszabb, kicsaphattak volna minket – idéztem a könyvből.
- Tényleg ezt mondtam – hüledezett – Elolvashatom a könyvet? – kérdezte.
- Szívesen oda adnám, de nem hiszem, hogy értenéd, mivel más nyelven van.
- Oh. Milyen nyelven?
- Magyar
- Az az anyanyelvünk – megint ezt csinálják.
- Akkor több nyelven is beszéltek.
- Angolul és magyarul.
Mintha egy kicsit gondolkodott volna majd megszólalt.
- Nem láttátok Ront és Harryt? Mert én végig jártam az egész vonatot és sehol sincsenek.
- Nem – mondtuk egyszerre Angelával.
- Nem, de láttam vörös hajúakat lehet köztük volt Ron is – szóval őket nézte az ablakból.
- Remélem.
- Biztos csak elkerültétek egymást és valamelyik kabinban ülnek és valami fiús dolgot csinálnak – vontam meg a vállam.
- Igazad lehet.
Megjelent a büfés boszorkány és An vett nekünk csokibékát. Az út többi részét végig beszéltük. A vonat megérkezése után Hagridhoz mentünk, ő a többi elsőssel együtt elvezetett minket egy tóhoz. Csónakokba szálltunk, mellénk még csatlakozott egy vörös hajú lány aki mint kiderült Ginny Weasly. Nagyon nem beszélgettünk hanem a tájat csodáltuk. Megérkezve a kastélyhoz McGalagony professzor vett át minket az óriástól. Mi után a professzor belépett a nagyterembe halk, izgatott suttogás vette kezdetét az első évesek körében.
YOU ARE READING
Egy halálfaló lánya
FanficElőre is elnézést kérek a helyesírási hibákért. Smith Sára Roxfortban töltött éveit mutatja be. Lesznek eltérések az eredeti könyvekhez képest!