A titkok kamrája: VIII.

3 0 0
                                    

Már eltelt egy kis idő a tanévből mikor fura dolog történt velem. Egy álom. Az egyik folyosón nagy tömeg mindenki döbbent és ijedt. Előre dulakszok. A felfordulás közepén ott áll Hermione, Potter és Weasly. Mögöttük a falon egy szöveg vörössel írva. Talán vér vagy csak festék? Mellettük egy felakasztott macska. Szaporán véve a levegőt keltem fel. Ez csak egy álom volt. Elég fura álom, de az a lényeg, hogy nem a valóság. Próbáltam nem foglalkozni az álmommal. Reggel jött a bagoly posta. A szüleimtől kaptam egy levelet. Hátra tekintetem és láttam, hogy Angela kapott pár csomagot. Jó, hogy épségben megérkeztek. Egy fülbevalót és egy karkötőt vettem neki. Remélem tetszeni fog neki. Felbontottam a borítékot és olvasni kezdtem a levelet.

Sára!

Csak, hogy tud elintéztük azt, hogy ha akarsz visszamehess az igazi iskoládba. Jól vagyunk, de jobban örülnénk, hogy ha nem lennél több száz km-re tőlünk. A család többi tagjának és barátoknak azt mondtuk, hogy egy magán iskolába mentél. Reméljük tényleg minden tantárgyból kitűnő vagy ha már oda kellett menned. Jobb lenne ha kitalálnál valami más módszert a levél küldésre és nem egy bagoly hozná. Az túl feltűnő és nem ide való. Várunk haza karácsonyra.

Anya és Apa.

A levelemet gyorsan a táskámba raktam. Angela jelent meg. Felköszöntöttem, ő meg köszönte az ajándékot és átadta a Majától kapott barátság nyakláncot. A nagyterem előtt még találkoztunk Griffendéles barátnőnkkel. Neki is oda adta a nyakláncot amit segítettem felvenni. Együtt indultunk órára közben elmesélte, hogy kitől mit kapott. Ő leült a Hugrabugros barátunk mellé én pedig a legifjabb Weasly mellé.

- Szia – köszöntem.

- Szia.

Volt nála valami kis füzet amit úgy szorított magához mintha az élete múlna rajta. Nem kérdeztem rá mivel az ő dolga.

- Várod már a Halloweeni ünnepséget? – dobtam fel egy témát.

- Igen. Kíváncsi vagyok, hogy mi volt igaz amit mondtak a bátyáim.

- Miket mondtak? – érdeklődtem.

- Azt, hogy a tanárok meg fognak minket ijeszteni, lesz egy troll ami üldöz minket, hatalmas tök lámpások és mikor felbukkan a hold farkas vonyítás.

- Te el tudod képzelni, hogy Piton és McGalagony majd a sarokból elő ugorva megijeszt minket?

- Nem. Még a legmerészebb álmaimban sem.

Nem tudtunk beszélgetni tovább, mert bejött Lockhart. Atyám ennek az embernek akkora egója van. Órán azon gondolkodtam, hogy elmondjam-e valakinek az álmomat, de úgy döntöttem, hogy fölösleges. Órák után a könyvtárban tanultunk és beszélgettünk. Elérkezett Halloween napja. Az esti ünnepélyre együtt mentünk Daphneval. Ginnynek igaza volt a tökökről. Hermione sajnos nem vesz részt rajta, mert valami kimúlás napi partira megy. Megkérdeztem, hogy az mi, de ő is csak annyit tudott, hogy Félig Fej Nélküli Nick halálának az évfordulója. Egy újabb dolog ami csak a varázsvilágban van. A halálát ünneplő szellemek. A vacsora végeztével mindenki a klubhelyiségébe indult, de egy folyosón megálltunk. Előre furakodtam, Daphne követett. Akár csak az álomban ők hárma ott álltak egy fal előtt amire valami piros folyadékkal írva volt egy szöveg. Ott volt a macska is felakasztva. Ez nem lehetséges. Biztos ezt megint álmodom. Nem hallottam a külvilág hangjait csak előre meredtem.

Feltárult a titkok kamrája. Az utód ellenségei reszkessenek!

Újra és újra elolvastam azt a két mondatot ami oda volt írva. Arra vártam, hogy felébredjek, de ez nem történt meg. Ez a valóság. Dumbledor és még pár tanár is a helyszínre érkezett. Leakasztották a macskát és egy terembe mentek Potterékkel együtt. A prefektusok visszakísértek minket a klubhelyiségbe. Daphne belém karolva vezetett fel a szobánkba. Még mindig nem dolgoztam fel amit láttam. Hogy lehet, hogy ezt már megálmodtam? Mi folyik itt? Mi folyik velem? A gondolataim fogságából barátnőm hangja szabadított ki.

- Ne törődj Malfolyal. Nem lesz semmi bajod – nem tudom, hogy mit mondott – Semmi bajuk nem lesz a mugliivadékoknak – már kezdem összerakni a képet.

- Remélem. Én most inkább lefekszem.

- Oké.

Gyorsan lefürödtem, átöltöztem, fogat mostam és lefeküdtem. Az ágyamnál lévő baldachint behúztam. Az biztos, hogy meg kell tudnom mi történt a macskával és, hogy hogy keveredtek bele Hermionéjék? Ha ez meg van rá kell jönnöm, hogy lehetséges, hogy megálmodtam ezt az egészet? A másik dolog aminek utána kell néznem az az, hogy mi a titkok kamrája. Elnyomott az álom.

Egy halálfaló lányaWhere stories live. Discover now