-Szerinted?-Kérdeztem a bátyámra nézve egy pillanatra.
-Szerintem jól áll.-Mosolygott.
-De ne szerinted legyen, hanem Lacus szemével legyen.-Néztem rá. Nagyon látszódik benne a pocim? Egyáltalán látszódik benne?
-Hugi, Lacinak mindenhogy jó vagy.-Állt fel.-De ettől függetlenül ez legyen szerintem olyan gyönyörű vagy benne majd Laci elájul.-Pörgettet meg Kevin. Alig látszóan bekönnyesedett. Levettem átöltöztem, amibe jöttem és kifizettük. Majd ültünk be az autóba.
-Éhes vagy?-Vonta fel a szemöldökét.
-Nagyon, most mondanám, hogy menjünk anyához, de inkább ne.-Sóhajtottam.
-Hova?
-Haza!-Jelentettem ki. Kevin bele taposott a gázba és pár percen belül ott is voltunk.
-Na ki jött meg?-Kérdezte játékosan Kevus.
- Kevin.-Ugrott a bátyám nyakába Zsófi.
-Ez most olyan volt, mintha én ugrottam volna a nyakadba Lászlóval.-Értem oda hozzá és súgtam neki.
-Kajak. -Nézett, amire a többiek is felfigyeltek.
-Mi van Spacc bevagy szívva?-Kérdezte Peti nevetve.
-Nem.-Rázta a fejét Lacus.
-Én felmegyek lefürdök, jó?-Néztem fel leendő férjemre mikor abba hagyta a röhögést.
-Jólvan.-Csókolt meg és engedtük el nagy nehezen egymást én pedig felmentem a szobánkba. Elővettem egy törölközőt, majd bementem a fürdőbe engedtem vizet és levetkőztem elzártam a csapot, és elfeküdtem a vízben. Nem tudom mennyi idő telhetett el már csak arra lettem figyelmes, hogy Laci nyit be.
- Hát te?-Kérdeztem tőle.
-A többiek leléptek várják őket a barátnőjük valamelyikük dolgozni ment.-Csukta be az ajtót.-Meg amúgyis megakartam nézni a leendő feleségem és a gyermekem.-Puszilta meg a homlokom.-Bátyád észre vette?
-Nem, szerintem max sejti.
-Hát jólvan.. Megyek várlak az ágyban.-Indult el és csukta be be maga mögött az ajtót még párpercig fürödtem, majd megtörölköztem. Mikor észrevettem, hogy nem hoztam be ruhát, magamra, tekertem a törölközőt, leengedtem a vizet, és kimentem. Kerestem elő pizsit és vettem fel a törölközőt, pedig a mosodába tettem, majd Laci mellé bújtam.-Éhes vagy?-Simogatta meg a hasam.
-Nagyon.
-Mit szeretnél enni?-Vonta fel a szemöldökét.
-Hát szeretnék fánkot egy kis csoki tortát almás pitét kakaós kalácsot meg makarónit és rántott húst meg szarvaspörköltet rakott krumplit.-Soroltam az ételeket amiket megkívántam ahogy rájuk gondoltam.
-Egy egész lakodalmat felsoroltál ami még nem most van.-Nevetett.-Csinálok valamit.-Ült fel és lépett a papucsába.-És el is mosogatok.-Tette hozzá és ment le. Félóra múlva én is lementem.-Mondta Kevin hogy gyönyörű leszel.-Pillantott rám egy pillanatra.-És azt is mondta hogy a kiválasztott ruhánál azt mondtad hogy ne szerinte legyen jó hanem szerintem legyen az.
-Igazam van nem?-Ültem fel a pultra.-Te leszel a férjem nem ő.
-Ez igaz.-Hagyta forrni.
-A nászút..-Kezdtem bele.
-Óvatos leszek vigyázok rátok de ha nem akarod akkor nem kell akkor csinálnunk.-Állt előttem és simította meg a karom.
-De tudod..-Kezdtem bele ismét beleszólt.
-Nincs de nem érdekel az a szokás ha úgy érzed hogy a babának nem lenne jó akkor nem amúgyis a mi kapcsolatunkat nem teheti tönkre senki és semmi.-Csókolt meg mikor csöngettek.
-Kinyitom.-Vett le Lacus a pultról és mentem kinyitni az ajtót mikor kinyitottam Marics, Kevin és Bruno állt az ajtóban.-Hát ti? Kidobott az asszony?-Kérdeztem és álltam félre az ajtóból bejöttek és becsuktam az ajtót.
- Valami olyasmi.-Ültek le a kanapéra.
-Nektek mindig szerelmi bánatotok van velem ellentétben.-Ért eléjük.-Kész van, tettem ki az asztalra egy adagot vigyázz még nagyon meleg.-Szólt most hozzámén pedig az asztalhoz mentem és enni kezdtem.
YOU ARE READING
Tökéletes és Tökéletlen/ ft Kkevin, Spacc /
RomanceKövesi Kevin nappal tanár, éjjel rapper, de a látszólagos kettős élete csak a felszín. Húga, Kendra épp az esküvőjére készül középiskolai szerelmével, Lacival, akinek múltja rejtélyes. Laci szüleiről Kendra semmit sem tud, ám hamarosan kiderül, hogy...