Már végeztünk az evéssel a vendégek beszélgetnek, táncolnak, mi pedig Lacival egy utolsót táncoltunk, majd Kevinnel is táncoltam, és Lacussal a cuccaink levittük az autóba, amivel megyünk. Még átöltöztünk és mentünk vissza a többiekhez.
-Mentek is?-Kérdezte bátyám.
-Lassan igen.-Válaszoltam már sötétedik és páran elszállingóznak. Elköszönnek és már itt sincsenek.-Megyünk?-Kérdeztem Lacira felnézve.
- Megyünk.-Válaszolta. És mentünk be a garázsba. Beültünk az autóba, majd Laci beletaposott a gázba.
-Vigyázz a húgomra!-Mondta Kevin, amikor kint voltunk már, és Laci megállt és letekerte az ablakot.
-Attól nem kell félned! Ha akarok, ha nem vigyázok, rájön, ösztönből!-Mosolygott Kevinre, miközben a lábamat simogatta.
-Jól van, mennyetek vigyázzatok magatokra egymásra.-Állt félre Kevin.
-Vigyázz a haveromra, köszi.-Lépett oda Bruno és Manuel.
-Az meglesz.-Néztem rájuk.
-Mehetünk kicsi?-Csókot kezet nekem Lacika.
-Igen.-Tette a kezemet a combomra és taposott bele a gázba.-Szeretsz?-Kérdeztem lopva egy pillantást.
-Milyen hülye kérdés ez?-Kérdezte inkább magától mint tőlem.-Persze hogy szeretlek, sőt imádlak titeket ti vagytok az életem.
-Mikor érünk oda?
-Nem sokára, nem messze innen van itt egy benzinkút ott megállunk kaját, üdítőt vagy mosdóba is mehetünk.-Szorított rá a combomra. Pár perc múlva oda értünk az említett benzinkútra, ő tankolt, én pedig elmentem mosdóba. Vissza ültünk a kocsiba és a repülőtérre mentünk nincs innen messze. Persze hogy késett a repülő miért is jönne időbe?! Félóra múlva megérkezett és szállhattunk fel.
...
-Laci.-Nyögdécseltem Lacus alatt immár a házban igen megérkeztünk Olaszországba. Még lökött párat Laci majd feküdt mellém a fejem mellkasára hajtottam. Mikor csörögni kezdett valamelyikünk telefonja.-Tied?
-Nem tudom.-Mondta és nyúltam a vánkos alá ez az övé és adtam a kezébe.-Jajj.-Húzta magunkra a takarót és vette fel a telefont.-Mondd.-Szólt bele.
-A húgod zaklat szexuálisan.-Mondta Kevin.
-Hát mit csináljak?-Nevetett.
-Ez nem vicces.. Tudod milyen izé érzés mikor csavargatja meg nem tudom, mit csinál a cicimmel.-Komolyodott el.-Juj, de össze vannak valakik bújva?! -Nézett közelebb a kamerába.-Valakik most végeztek?-Kapta el a röhögés.
-Laci?-Kérdezte háttérbe valaki.
-Aha.-Szólt oda neki Kevin.
-Laci lennél oly kedves, hogy nem jöttök vissza úgy, hogy nincs babátok?! Bruno nem akar még gyereket, én pedig babázni szeretnék úgyhogy ti maradtatok.-Jött oda Sára.
-Csakis miattad lesz gyerekünk.
-Most végeztetek, haver?-Kérdezte a még mindig részeg Marics.
VOUS LISEZ
Tökéletes és Tökéletlen/ ft Kkevin, Spacc /
Roman d'amourKövesi Kevin nappal tanár, éjjel rapper, de a látszólagos kettős élete csak a felszín. Húga, Kendra épp az esküvőjére készül középiskolai szerelmével, Lacival, akinek múltja rejtélyes. Laci szüleiről Kendra semmit sem tud, ám hamarosan kiderül, hogy...