Son 2 gün

6 1 0
                                    

Çokta bir şey istememiştim zaten, neden anlamamıştım sadece. Duygular birbirine girmiş bende kaçmışım öylece asla sonuç bulamamışım. benim bir stilim yok, eski karakterli bir ucube sadece. Çoğunlukla sinir bozucu bu hayatın kahvesinden yudumlamışım.

Ben kahve sevmem.

Küçük bir çocuğun yanından geçtim bugün. O benim bahsettiğim çocuktu... Tamam... Yalan söyledim camında sabahlamıştım. Ama dur! Bahsetme kısmı doğru. O beni anlamayan çocuk işte, yapma demeden yapmamayı bilmeyen güzelliği ile büyüleyen çocuk.

İtirazım var! Kalbimi çaldı bir yağmur günü.

Yanlışınız var, ben aptal bir adam değilim!

Kalp vermek ne zamandan beri aptallık olmuş? Siz kim oluyorsunuz da duygularım için bana karşı geliyorsunuz? Gecelerim onunla olsun, gündüzlerim o olsun; dünyam onunla dönsün, yıldızlar bizim yıldızımız olsun. Ne olmuş yani?

Siz bilmezsiniz sıcak bir gündü, yağmur yağmıştı o gün.

Düşündüm.

Ben onu yağmurlu bir günde sevdim ama hayır! Siz ne anlarsınız yağmurun bende önemini? Ne olur susun, sadece susun. Bende bir yalana adım atmak istiyorum, bahanelerine inanmak istiyorum. Endişe ayağına kırmayın beni, belli edilmeyen duygular bizi yalancı veya duygusuz yapmaz ki lakin dur orda bir saniye, nereye kaçıyorsun? Kabayım biliyorum, tamam ulan sustum.

Daha da konuşmam suçlu oluyorum konuştukça, biliyor musun? benim kendime tahammülüm kalmadı.

Biliyorum bu lahza benim zamanım.

Yağmur benim tepemde,

Azrail karşımda dikiliyor sorumluluk alıyorum.

Son bir dilek diliyorum ve şöyle diyorum:

"Bırak saçların beyaz teninde mavilikleri ile kalsın."

Son 11 Gün Where stories live. Discover now