Bugün anlatacak bir şeyim yok. Sensizliği tam anlamı ile tattığım günlerden farklı bir yanı yok. Bilmiyorum bu, bu kadar uzun muydu? Yatalak oldum.
Evet, kalbimde sorun varmış doktor öyle söyledi. Gece ani bir acı ile uyandım. Dün gece soğuk evimde misafir kalan Yoongi, gözlerim kararıp yeri boyladığımda duyduğu ses ile korkuyla yanıma gelmiş.
Senin artık benim olduğunu öğrenmediğim gün gibi acıyor kalbim. Bir anda durdu, gözlerim karardı ne olduğunu anlamadım bile. Gözlerimi açtığımda başımda bir ağrı vardı. Endişe ile bana bakan yakın dostum, bir hemşire ve alışık olmadığım bir hastane kokusu.
Yemek yemeyi kesmedim buna rağmen sağlıksız beslendiğimi söyledi Doktor. Kendimi çok zorlamamam gerekiyor, kalbim için bir hastalıktan bahsetti ama duymadım. Çokta umrumda değil, ölüm bana acı gelmez zira.
Seni özledim doğruyu söylemek gerekirse. Bu sıralar yazmayı unutuyorum umarım bunun için beni affedersin. Diyecek bir şeyim yok dedikçe çok şey anlatıyorum fark ettin mi? bilemem.
İşin aslı şu ki, anlatacak çok şeyim var ama yok diyorum.
Nedenini sorma zira cevap veremem sana. Bugün ziyaretime gelmişsin. Psikoloğa gidecektik unuttum, hastane köşelerine gittim, üzgünüm. Geldiğin için de çok müteşekkirim lakin bil ki yalan değildi. Bahane değildi seninle gelmemek için.
Sonra yanlış anlarsın kızarsın bana. Seni seviyorum, asla yapmam bunu. Şimdi fark ediyorum da sanırım gerçekten bir şeyim yok. Hastane odasında yazıyorum bunları gece vakti olmasına rağmen kontrol lazımmış. Bekliyorum öyle boş boş.
Arada hemşire yanıma gelip sohbet ediyor. Küçük bir kızı varmış, öğlen buraya geldiğinde yanımda durup durmayacağını sordum. Sana söylemem doğru mu? Bilmiyorum. Kocası kötü bir insanmış bu yüzden boşanmışlar, küçük kızı ile beraber kalmış.
Hemşirelik ile geçimini sağlıyormuş. Kızını bırakmaya da korkuyordu insanlara, zaman kötü biliyorsun. Bende benim yanımda kalabilir dedim. Küçük kız ile öğlen tanışacağız yarın devam edeceğim umarım hayatın mutlu ilerliyordur Lavinia görüşmek üzere hayatım.
Seni seviyorum.
Özür dilerim, diyemiyorum.
YOU ARE READING
Son 11 Gün
Fiksi PenggemarYarınlarım sensiz, yarınımız bensiz olursa ne olacak? Tanrıdan tek dileğim son defa dudaklarının dansına ortak olmak.