multimedyada ikiz derin ve derya var.❤ iyi okumalar...
~
Derinden;
Sabah kalktığım gibi dolabıma koştum.New York'a gidiyordum, herşeyin değişeceği şehre.
Dolabımı açtığımda gerçekten berbat denenecek kadar kötü üstlerim vardı!.Nedeni beliydi,
kendime şu 1 yıldır hiç dikkat etmiyorum!.Artık biraz da olsa etmeliyim,sonuçta orası koskoca
New York... Dolabımdan birkaç şort,birkaç pantolon(yalnız yırtık olacak derin asla düz pantolon
sevmez.) birkaç tişört vb New York 'a gidince oradan baya şeyler alacam anlaşılan...
Aynaya baktığımda,gerçekten berbat ötesi görünüyordum!. Banyoya girmeliydim.
.....
Banyodan çıktığımda,saçımı kurutum ve üstüme salaş bir bluz ve altına yırtık pantolonu
geçirdim, ve herzamanki ayakkabılarım(derinin vazgeçemediği bir ayakkabısı vardır.)
saçlarıma baktığımda çok karmaşıktı,ilk olarak taradım ve topuz yaptım.Tam kapıdan
çıkıyordum ki bir ses duydum.Annemdi.
"Nereye böyle süslü püslü?."dedi bok karı
Alayla"New York 'a" dedim
"Hayır oraya gidemesin.!" Dedi üzgündü neden acaba adamı kalmadı?.
Kaşlarımı çattım "Nedenmiş senin bu davranışlarından bıktım usandım artık, senin yüzünden benim hiç arkadaşım olmadı .Ben bu 1 yıl boyunca ne çektiğimi biliyor musun sen ? Tek başıma nasıl aşabilirdim bunları ben ? Nasıl bu kadar bencilsin ? Neden bu haldesin? Neden benim annemsin?Neden bunları yapıyorsun?HE"(Bunları söylerken bir yandanda ağlıyordu.)
Halen üzgündü gözlerinden anlaşılıyordu.ÇOK TA ŞEYİMDE"Demir sana bakıyor diye, benim bakmama gerek kalmadı diye düşündüm."
Alayına güldüm " HaHaHa demir mi ? demir? Demir işleri karıştırmaktan başka bi'şey bilmiyor.Her şeyi karıştırıyor.Bunu anlamayacak kadar Mal mıydın sen?. Benim bu hale gelmememin sebebi o.Sen hala geç karşıma onu savun.Allasen .Benim burda ölüp bitmemin sebebi oyken,sen geç karşıma onu savun."
Yalvarırcasına "Gitme kızım sana muhtacım"dedi
bağırmıştım."Bende sana muhtaçtım sen yanımda mıydın yoksa bi düşüneyim a-adamların yanı damıydın doğru cevap adamların yanındaydın"
tam kapıdan çıkıyordum bir cümle söyledi."Gitme orda baban ve ikizin var." Ne saçmalıyor bu kadın? arkamı dönmeden kapıyı hızlı çarpıp gittim.Ama komidindeki paralarında almayı unutmadım.
...
Taksi çağırmıştım,ve gelmişti.Arabaya bindim ve havaalanını tarif ettim.
....
1 saat sonra gelmiştik bizim eve Atatürk havaalanı baya uzaktı. Uçak saatine baktım ,daha 20 dakka vardı.Babamı aramalı mıydım? Başka çare yoktu. Babam New York'aydı. Aramam gerek di. Telefonu açtım kilit ekranı onur du,değiştirdim kendi fotoğrafım yapdım. Ve babamı aradım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bırakma Beni(Ruhsuz)#Wattsy2015
Fiksi RemajaYaşamak bir seçenek miydi hala? Aşkın ve kaybın dengesinde, uğruna mücadele edeceğim şeyi aşk belirlendi ve eğilip fısıldadı kulağıma:Bırakma beni... ~ Bir genç kızın yaşama tutunmasını sağlayan etkileyici bir aşk... İşkence ve gaddarlıkla geçen day...