1. 7. 2015
První den, kdy ji uviděl.
"Tady," usmál se na neznámou blondýnu a podal ji její objednávku. Ta jenom tiše poděkovala, s úsměvem se otočila zády a vyšla ven ze Starbucks. Byl to první den jeho brigády. Očekával, že bude v tak krásný letní den narváno, ale opak byl pravdou. Asi je pro všechny ještě moc brzo, pomyslel si a rozhlédl se kolem sebe. V tu samou chvíli vešla dovnitř jedna dívka. Její dlouhé vlasy barvy královské modři jí splívaly do půli zad i přes to, že je měla v copu. Její oslňivý úsměv, který věnovala blonďáčkovi za pultem, ho oslovil natolik, že z ní nespustil oči. Měla safírově modré oči, které bedlivě zkoumaly blonďáčkovu tvář a zářily v nich malé jiskřičky.
"Jedno White chocholate mocha - střední, prosím," řekla, když se před ním zastavila a poupravila si jemné, květinové šaty, které ji sahaly nad kolena.
"Jméno?" usmál se na ní hřejivým úsměvem, zatímco si vzal do ruky jeden z kelímků.
"Amber."
"Chvíli počkej," řekl, zatímco připravil její objednávku. Pak jí podal její nápoj, ona zaplatila a s úsměvem se otočila a odešla, přičemž on propaloval její záda.
Čím se mu zdála tak jiná?
hiii :) jsem tu s dalším příběhem! :)) tentokrát to slouží spíše jako oddychovka... hlavně pro mě :D části budou krátké a plánuju jich asi něco kolem 10, takže to bude taková ta short story :))
snad se bude líbit! :) kami xx