8. part

388 42 4
                                    

15. 9. 2015 (o dva měsíce později)

Blonďáček seděl s úsměvem v kavárně, čekajíc na jeho přítelkyni. Od pikniku pod hvězdami uplnul jen týden, když spolu začali chodit. Jejich radostné tváře plné šťestí, když spolu chodili po ulicích za ruku, museli u srdce zahřát každého. Avšak, poslední dobou si chlapec všiml její odtažitosti. Ale moc si toho nevšímal, doufal, že je to jenom přechodné období.

Kavárnou se rozezněl zvonek nade dveřmi a chvíli po tom už seděla modrovláska před Niallem.

"Ahoj," řekla stydlivě, když si odkládala tašku vedle sebe. Oplatil ji pozdrav a pak se spolu začali bavit. Číšnice jim donesla jejich kávy a když Amber položila svou ruku na stůl, Niall se po ni natáhl a uchopil ji. Dívka ale svou ruku z jeho sevření vytrhla.

"Děje se něco?" zeptal se nechápavě a ruku stáhl. Němě zavrtěla hlavou v nesouhlasu a upila si ze své kávy. Když oba dva dopili, Niall zaplatil a společně vyšli na ulici, vstříc městu. Blonďáček chtěl opět chytit její dlaň do té své, ale sotva se ji dotkl, její ruka se stáhla do kapsy od kraťásků, které na sobě měla. Niall se ale nedal, postavil se před ní, chytil ji za paže a pokusil se jí políbit. Odvrátila hlavu tak, že se jeho rty setkaly s jejím líčkem.

"Nialle...," vydechla nesouhlasně a když se blonďáček odtáhnul, sklonila hlavu k zemi.

"Amber, co se to s tebou děje? Proč jsi tak odtažitá?" nevydržel to a vypustil otázky na povrch.

"Tohle není správné," zavrtěla hlavou, již s oběmi rukami v kapsách.

"Co není správné?" zeptal se nechápavě.

"Tohle!" vykřikla a zvedla na něj uslzený pohled. Hned na to kolem něj proběhla a utíkala pryč.

"Amber!" křikl na ní a rozeběhl se za ní. Chytil ji za ruku, aby ji zastavil a otočil k sobě. Ona mu svou ruku ale opět vytrhla a otočila se, aby na něj mohla křiknout ta tři slova, která mu vypálila díru do srdce.

"Nech mě být!" vykřikla s už vypuklým pláčem a pak od něj utekla.

hiii :) je to tu na rychlovku, bo už v deset odcházíme z hotelu (nebo kde to jsme) a... no, prostě tu to je :D a navíc teď na mě vyskočil 'new look wtp', což je úplně skvělý, ale tak teď to řešit nebudu (-_____-)

a ještě jedna věc, taková 'reklama', hih :D napadla mě jedna taková jednodílovka a kdo je ls, bude to pro vás, protože prostě larryyyyyyy ^^ :D (ale kdy se tu objeví? who knows... :D) jo, ještě jedna věc k tomu - bude se to jmenovat 'How to be a submissiv' :D (nebo jak se to píše - to si ještě zjistím, bo mě ta story napadla dneska :D)

taky vám moc děkuju za hvězdičky a doufám, že se vám to líbí! :)

sooo, that's it

kami xx

Changes // n.h. (Czech)Kde žijí příběhy. Začni objevovat