15. 7. 2015
Společně leželi pod hvězdami, s úsměvy na rtech, mluvíc spolu celou noc. Vyprávěli si o svých životech, teda, hlavně Niall o tom svém. Amber byla ohledem svého života tajnůstkářská, skoro vždy, když se ji na něco zeptal, odvrátila pohled a začala mluvit o něčem jiném. A právě teď blonďáčkovi visela na jazyku další otázka, kterou nechal jen tak vyplout na povrch.
"Proč vlastně nemáš ráda změny?" zeptal se zvědavě a naklonil hlavu na stranu. Z druhé strany uslyšel jen povzdychnutí a viděl, jak dívka znova odvrací pohled a má na jazyku slova, která vůbec s jeho otázkou nesouvisí. "A teď chci doopravdy odpověď," dodal dříve, než vypustila slova na povrch.
Další povzdechnutí.
"Já... Nechci o tom mluvit," sklonila pohled, přičemž záporně vrtěla hlavou, jakoby tím chtěla setřást chlapcovu zvědavost.
"Ale proč?" vyzvídal dál, aniž by si všiml, že jí tím nevědomky ubližuje. Zvedla na něj bolestivý pohled se slzami na krajíčku. Teprve pak si skutečně uvědomil, co způsobil.
"Ehm... J-já... promiň... Neodpovídej," zakoktal se s omluvou v očích a ona přikývla. "Dáš si ještě jednu?" zeptal se, poukazujíc na prázdnou skleničku v její ruce. Přikývla a jakmile měla sklenici opět plnou, vypila ji na jeden dech.
"Díky."
"Teda, ty jedeš," ušklíbl se opatrně, snažíc se odlehčit situaci. Jemně se usmála.
"Ale myslím... že už by jsme mohli jít? Jsem už celkem ospalá," řekla a potvrdila to krátkým zívnutím. Málem se rozplynul nad její roztomilostí, ale rychle se vzpamatoval a přikývl. Oba dva se postavili, Niall všechno uklidil do košíku a spolu se vydali zpátky k autu. Modrovláska stále přemýšlela nad tím, jestli byla skutečně dobrá volba blonďáčkovi nic neříct. Přece jenom, bylo by dobré se vyzpovídat někomu jinému než svojí matce, která to prožila s ní. Ale zamítla to. Nechtěla ho zatěžovat. Nechtěla ho zatěžovat tím, že jakmile umřel její otec, matka si po roce našla přítele, který ji jako dvanáctiletou znásilnil. Že je obě tyranizoval. A že všechno se stalo jen kvůli jediné změně - změně tátovy práce. Kdyby nedostal jinou práci, nemusel by jet přes tu proklatou křižovatku, kde do něj narazil nějaký blbý grázl, kvůli čemuž se pak stávaly další a další nepříjemné změny. A přesně kvůli tomu dosáhla svého rozhodnutí. Nenáviděla změny. A právě proto už nechtěla žádné, byť sebemenší, podstupovat.
Jenže, nebylo náhodou rande s Niallem taky změna?
hiii :) tady je další díl, trochu vysvětlující... :) dneska večer odjíždím s rodinou a ještě příbuznými na týden do Chorvatska, ale myslím, že když si teď předepíšu jednu část, zvládnu příští týden pořád pravidelně uploadovat... bohužel s WB a THC to tak lehký nebude, takže nejspíš žádný díl v průběhu týdne a nejspíš i víc, nebude.
sooo... to bylo takové menší info a já doufám, že se vám Changes pořád líbí ^^
kami xx