15. 7. 2015
Jeho prsty se ještě pevněji obemkly kolem koženého volantu a jeho pohled se stočil k jeho ruce, na místo, kde měl doteď černou barvou napsanou její adresu, ke které teď mimochodem mířil. Byl na ulici, ve které by měla bydlet, stačilo už jen najít číslo 1745, které se zanedlouho objevilo v zorném poli blonďáčka. Zajel na příjezdovou cestu malebného domku, který se oproti všem těm moderním domům v okolí zdál až nepřirozeně okouzlující. Vystoupil z auta a trochu se porozhlédnul. Svými kroky se dostal až ke vchodu do domu. Nadzvednul ruku, chystajíc se na dveře z dubového dřeva zaklepat, ale někdo byl rychlejší a otevřel dveře z druhé strany dřív, než se jeho ruka setkala s hladkým dřevem. Za dveřmi se vynořila drobounká postava ženy, jejíž věk nemohl přesahovat čtyřicet let. V jejím obličeji panovalo obrovské štěstí, což dosvědčoval i hřejivý úsměv na jejich rtech.
"Ty budeš určitě...," odmlčela se žena, přemýšlejíc nad chlapcovým jménem.
"Niall," oplatil ji blonďáček úsměv a pohledem kmitl za ni, jestli se tam náhodou nezjeví modrovláska.
"Amber tu za chvíli bude, pojď zatím dál," rozevřela dveře, pouštějíc Nialla dovnitř. Interiér byl, stejně jako zvenku domu, na pohled útulný a dobře udržovaný. V hale bylo jen pár skříněk posetých fotografiemi, které si ale blonďáček nestihl prohlédnout, jelikož se jeho pohled zastavil na osobě směřující dolů ze schodů naproti němu.
"Ahoj," usmála se na něj stydlivě se sklopeným zrakem. Její ruce byly propletené za jejími zády. Niall si jí prohlížel, nevšímajíc si ženy vedle nich, která byla nejspíše matka Amber.
"Jsi krásná," vydechl a ještě jednou si ji prohlédl. Její tváře zrudly a své zuby zabořila do spodního rtu.
"Půjdem?" zvedla na něj pohled, zabodávajíc se jím do jeho studánek. Lehce přikývl a nabídl jí rámě, které se studem ve tváři přijala.
Možná to neměl brát jako rande.
Ale bral.
hiii :) je znova pátek a to znamená... tady máte čtvrtou část! tak snad se líbí! :)) u tohohle příběhu jsem se sebou výjimečně spokojená, protože tu (ZATÍM! :D) nevidím nic, za co bych se měla stydět :D sooo... hope u like it! ^^
kami xx