22. 9. 2015
Nervózně stál na prahu jejího domu. Už několikrát zaklepal i zazvonil, ale nic se nestalo. Nikdo neotevíral. Bál se, že se ji třeba něco stalo a proto jsou všichni v nemocnici a nikdo není doma. Věděl totiž, že dívčina matka teď má být stoprocentně doma. Ale i přes to pořád nikdo neotevíral.
Již po několikáté zdvihl svou ruku ke zvonku, na který přitlačil svůj prst a následně zevnitř uslyšel klasický zvuk zvonku. Ruku stáhl zpátky k tělu a opět trpělivě vyčkával. O chvíli později zevnitř uslyšel kroky a pak se před ním otevřely dveře, ve kterých se objevila Carmen, dívčina matka.
"Nialle," usmála se na něj smutně. Už z toho chlapec vycítil, že je něco špatně.
"Děje se něco?" zeptal se a stále trpělivě vyčkával na prahu, i když by nejraději vtrhl dovnitř a zamířil k modrovlásčinému pokoji.
"Ne, ne... Jen... Amber tě nechce vidět," sklonila hlavu. Bylo evidentní, že je sama smutná, že to musela říct. Přece jenom, její dcera měla konečně milého chlapce a byla šťastná, ale všechno se opět muselo zkazit. Jako všechno ostatní předtím.
"C-co?" zakoktal nechápavě blonďáček a trochu se nahl, aby nahlédl do domu za ženou.
"Víš, je to těžké, ale nemůžu ti to vysvětlit," věnovala mu soucitný pohled, ale to Niall nevydržel. Zamračil se a rychle vedle ženy vnikl dovnitř domu a rozeběhl se k známému pokoji. Ještě za sebou slyšel ženin křik, ale ignoroval to. Vtrhl do pokoje a v tu chvíli před sebou spatřil zničenou dívku sedící na posteli, se sluchátky v uších. Když si ho všimla, vyndala si sluchátka z uší.
"Nialle?" zeptala se překvapeně a při tom zlomeně.
"Amber, co se děje? Co jsem udělal špatně? Řekl jsem snad něco?" vyvalil na ni otázky, cítíc, jak se mu v očích pomalu tvoří slzy.
"Ne Nialle, nic jsi neudělal špatně," zavrtěla hlavou a pomalu se postavila. Její oči byly v tu chvíli plné slz.
"Tak co se děje? Proč se se mnou nechceš bavit?" zeptal se, snažíc se vypadat nezlomeně.
"Já...," odmlčela se a po lících ji stékla první slza. "... chci se s tebou rozejít."
hiii :) je úterý, což znamená další díííl :D jenom tak, pro zajímavost... dávám tomu ještě tak dva díly, víc asi ne :)
jinak, doufám, že se vám to pořád líbí a ty další dva díly ještě přežijete :D
sooo... that's it
kami xx