𓆩ꨄ︎𓆪
Herkese selamlarrr! İlk hikayeme bir texting ile başlamak istedim. Tüm kaosların, aşk tohumlarının ve kahkahaların toplandığı bir hikaye planlıyorum. Umarım beğenirsiniz.
Yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyorum bebeklerim 𓆩ꨄ︎𓆪
𓆩ꨄ︎𓆪
Sabahın tüm gün ışığı penceremden içeri giriyordu. Gözlerimi sımsıkı kapatırken tüm yorganımı tepeme kadar çekmiştim. Dün gece Poyraz'ın yayını yüzünden gece 4'te uyumuştum. Sevdiği adam yüzünden gece 4'te uyumak ve sabah 8 uyanmak yük olurmuş insana."Defne! Defne kalk hadi! Sofra hazır!" diye bağıran annemin sesi tüm kulaklarımı tırmaladı. Gözlerimi sımsıkı kapattım ve sinirle büyük bir nefes aldım.
"Kesinlikle sofra hazır değil." diye mırıldandım. Çünkü annem ne zaman sofra hazır dese genelde beni uyandırıp sofrayı hazırlatırdı.
Yavaşça yatağımdan kalktım ve salona geçtim. Abim ve yanında sevgilisi Cansu oturuyordu. Tam onların karşısında oturan Poyraz ise bana tamamen sürpriz olmuştu. Yavaşça arkasını döndü ve gülümsedi.
"Günaydın kıvırcık." dedi, dünyadaki en güzel şey onun sesiydi. Yavaşça gülümsedim. Üstüm başım dağınıktı ve şu an aşırı utanmıştım. Yavaşça yürüdüm ve Poyraz'ın yanına oturdum.
Uzun sohbetli bir kahvaltıdan sonra herkes evine gitti. Ben ise kliniğe gitmek için hazırlanmaya başladım.
Ufak özet : Ben Defne Öztürk. Abim Demir ve annem Derya ile yaşıyordum. Babam biz çok küçükken bizi terk ettiği için onu tamamen silmiştim. Abim 27, ben ise 25 yaşındayım. Ben bir psikoloğum. Abim ise bilgisayar mühendisi.
𓆩ꨄ︎𓆪
Bugün yoğun bir gündü ve klasikti. 5 seans yaptım ve en yakın arkadaşım Talya ile vakit geçirdim. Telefonuma gelen bildirimlere bakarken Talya'nın fotoğrafımızı paylaştığını gördüm ve hemen hikayeme ekledim.
GamzeÖztrkk bir hikaye paylaştı
Talya benim en yakın arkadaşım ve abime yanık olan çok güzel bir hatundu. Kendisini çok sevdiğim için abime yakıştıramıyordum. Üniversiteden beri abime aşıktı.
Poyraz'ın yayına geçtiği bildirimi gelince hemen masaüstü bilgisayarımın başına geçtim ve yayını açtım.
"Hoş geldiniz arkadaşlar. Herkes gelsin başlarız." dedi, moralsiz bir tavırla.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAYINCI/ Yarı Texting [+18]
Teen FictionAbimin en yakın arkadaşı aynı zamanda Türkiye'nin en sevilen yayıncısıydı ama en önemlisi o benim çocukluk aşkımdı. Bizim hikayemize ortak olduğunuz için teşekkür ederim. Sizi çok seviyorum. Yayın tarihi : 12.10.2024 ~TÜM HAKLARI SAKLIDIR! ÇALINTI...