🅑Ez alatt a 3 hónap alatt hatalmas glow up-om lett. Mutatom is!
Így nézek ki:
Ilyen az alakom:
Még jobban bunkó és flegma lettem nem is beszélve arról hogy Jaden Walton barátnője vagyok ami egy nehéz feladat. Főleg megfelelni neki. Alig eszek hogy megtartsam az alakom de közben focizok ezért nem nagyon birom a pályán ami mostanában az edzőmnek is feltűnt.
Jadennel alig találkozom de Javonnal egyre többet és nagyon jól megértjük egymást. Olyan mintha a másik felem lenne vagy a nem vér szerinti testvérem.Reggel mielőtt elmentem volna az edzőterembe bementem a Waltonokhoz hogy megkérdezzem Jaylat hogy jön -e velem.
-Jaaay!
-Szia csajszi!-leültem melé és néztem ahogy reggelizik.
-Kérsz joghurtot?
-Elfogadok egyet!-mondtam és elkezdtem kanalazni. És milyen jól esett enni! Jaden lejött a lépcsőn és leült mellém.
-Jó reggelt!
-Jó reggelt neked is!-megfogta a joghurtom és össze nyomta aminek hatására mindenhol is fehér voltam.
-Mivan Britney rád élveztek?-jött be a konyhába Wanna.
-Ha ha ha! Nagyon vicces vagy.-forgattam meg a szememet.
-Ugye?! Na de én indultam is. Ne felejtsétek hogy holnap az arénában meccsem lesz!-mosolyodott el.
-11 órától!-mondtam.
-Pontosan!-megpuszilta a homlokom és kiment.
-Britney ez mi volt?
-Hogy érted?
-A tesóm megpuszilt!