🅑Azt a kurva szerintem megittam vagy 10 liter vodkát.
Tehát gerely részeg vagyok. Most jelenleg Jaylaval és Javonnal nézzük azt ahogy Avery Jadent fűzögeti.-Szerintetek csók vagy pofon fog csattani?
-Nyeem tudohm de mááár hajnahli 3 van. Lassahhhn mehetnéééénk!(direkt írtam így)
-Jó menjüüüüüünk!
Elindultunk haza botladozva és Jaden nyakába csimpaszkodva jött az a liba is. Még jött Kylee és Jack akik velünk szemben laknak. Beértünk a házba és Jaden ledobta Avery-t a kanapére és felmentünk. És képszakadás....
Reggel én az ablak párkányomban ülve aludtam. Velem szemben Jaden kifeküdve az ajtó előtt. Isabella és Jayla az ágyamon és Kylee meg Jack az asztalomon aludt. Az ajtó hirtelen kinyílt és Jadennek csapódott. Felrikkantott.
-A kurva életbeeee-nyafogta.
-Mi a faszt sikítozol?!-kérdezte Javon.
-Javon te hogy a faszomba kerültél fel a szekrényem tetejére?!-kérdeztem és lemásztam az ablakpárkányomból.
-Jó kérdés...
-Na csak annyit akartam mo-
-Fogd már be Avery! Menj el a házból!
Kiment a szobából.
-Jó reggelt mindenkinek.-mondta Kylee és felkeltünk.
-Menjünk reggelizni!-kimentünk a szobából.
-Hahóó!
-Ja tényleg le kéne onnan szedni Javont!-vissza mentünk a szobába egy létrával és lemászott onnan.
Na most akkorát hazudtam mint a kurva élet. Leesett a létrálór egyenesen rám.
-Bazdmeeeeeg!-nyafogtam és szép lassan legurult rólam Javon és felálltam majd Javon is de összeesett.
Csóró szerintem még életében nem volt ennyire másnapos.-Gyere te majom!-megfogtam a kezeit és Jaden a lábait és elkezdtük lefele vonszolni a lépcsőn.
-Mit csináltok szerencsétlennel?-kérdezte Dj és Luke.
-Mi sem tudjuk.
-És amúúgy...-kezdett bele Jess.
-Igen?
-Miért raktázok fel Javont a szekrény tetejére?
-Mit csináltunk?!
-Hallottam, hogy haza jöttetek és benyitottam. Csak annyit láttam, hogy mindannyian fogjátok és felraktátok.
Ezen csak egy jót röhögtünk.
Leültünk reggelizni mindannyian és felmentem lefürdeni és átöltözni.
Befújtam magam az egyik kedvenc testpermetemmel és raktam magamra ajakápolót majd felvettem a szemüvegemet is.