10.rész•JAVON•

20 0 0
                                    






🅙




10 perc és kezdődik a meccs Britney meg sehol. Kb. hússzor felhívtam de nem vette fel a telefont. Jaylaék sem tudják hogy hol van. És ha nincs itt hogy támogasson félek, hogy vesztek és akkor nem jutok tovább a következő meccsre. Ne gondoljatok olyan nagy, igazi meccsekre ez csak ilyen amatőr meccs de a célom hogy én legyek a jövő egyik nagy boxolója.

-Fiam gyere mindjárt kezdünk!

-Még egyszer megpróbálom elérni!-felhívtam de most kinyomott.

-Nem igazi a barátságotok hogyha nem jön el a meccsedre és még ki is nyom.

-Apa ismerem. Ha azt mondta hogy jön akkor el is jön!

-Fiam nem fog eljönni...

-Miből gondolod?

-Ismerem. Jaden meccsére se jött el.

-Mert geci kórházban volt!-és miután ezt kimondtam rácsaptam a számra mert ezt nem kellett volna elmondanom.

-Kórházban?

-Öhhm kezdődik a meccs!-kiviharoztam az öltözőmből.

Hogy lehettem ekkore fasz?! Elmondtam Britney legféltettebb titkát. Ahhj geci most mit fogok csinálni?! Kimagyarázom szerintem hogy vérvételen volt. Vagy fasz tudja majd kitalálok valami mást. Csak az a lényeg hogy ne tudja meg senki se hogy azért volt kórházban mert...

Jaden megfogta a vállamat könnyezve.

-Nem evett é-és e-elájult...

-Tesó miért nem mondtad?

-Megkért rá és nagyon félek hogy mi történt vele amiért nincs itt...

-Felhívjam?

-Már próbáltam de semmi.

-Próba szerencse.-halvány mosolyt öltött az arcára és felhívta. Kicsöngött és felvette.

-Szia Jaden!-suttogta.

-Miért suttogsz?

-Hosszú. Jól vagyok csa-kinyomta.

-Ez meg mi a geci volt?-kérdezte Jaden.

-Nem tudom de Jaden miért tetted? Kurvára szeret.

-Tesó be voltam tépve rohadtul. A csaj meg rám mászott.

-Akkor miért hagytad hogy még jobban nyomuljon?

-Geci mire felébredtem addigra a csaj már engem szopott le. Én meg csak néztem hogy mi a fasz. Forgott a világ és hasonlított Britney-re és a többit meg nem részletezném. De te is tudod hogy szeretem. Csak nem kezeltem jól a helyzetet. É-és ha vissza tekerhetném az időt helyesen cselekedtem volna...

-Jaden be kell valljak valamit...
-Én sz-félbe szakítottak.

-JAVON WANNA WALTON KÉSZÜLJÖN FEL! EGY PERC ÉS KEZDÉS!

-Mennem kell!-ezzel a lendülettel elmentem.

Kezdődik és Britney baszik eljönni. Most kurva nagyot csalódtam benne...

Ördög a mennyországbanWhere stories live. Discover now