11.rész•BRITNEY•

40 0 2
                                    






🅑


Itthon rohadok már 2 kibaszott hete. Csak edzésre szoktam eljárni semmi másra. A telefonom meg az egyik fiókban van biztos.
Anya és apa ma este elmentek vacsorázni úgyhogy csak hárman vagyunk itthon. Lucas már rég alszik Isa meg fasz tudja hol van. Szerintem az edző teremben van de nem látok rá sok esélyt. Én meg házi dolgozatot írok. A szobámban az asztali lámpa és a laptop fénye világítja be az arcom és hirleten sötét lett. Nincs se áram, se wifi.
Ami azt jelenti hogyha nincs wifi nincs kamera!

Bárcsak lenne pofám kiszökni csak az a baj hogy este 9 van és kb. 11-kor érnek haza anyáék. Feltűnne nekik.
Na de mindus mókus én inkább dobok egy gn-t.

Hajnali 1 óra 6 perc.

Egy koppanást hallottam és egy fiú hangot.

-Faszomat miért nem nyílik ki ez a gecis ablak!-hallottam Jaden hangját. Kimásztam az ágyamból és kinyitottam az ablakot.

-Mi a faszt csinálsz itt?-suttogtam.

-Jöttem hozzád.-suttogta vissza.

-Mert?

-Mert gecis 2 és fél hete nem láttalak és hiányzol. Nézd Britney nagyon sajnálok mindent. Egy meggondolatlan betépett fasz voltam. Hiba volt lefeküdnöm Tinával, hiba volt elengednelek, hiba volt minden amit tettem ellened. Britney kibaszottul szeretlek! Ha kapnák egy második esélyt mindent jóvá tennék ígérem.-bezárta az ablakot.

-Jaden ez bonyorult...

-Csak kérlek Britney. Hagy kapjak egy második esélyt! Igérem ha elbaszom akkor Javon megverhet! Hidd el Britney hogy mindennél jo-

-Fogd már be Jaden.-megcsókoltam és a keze a derekamra csúszott.

-Akkor ez azt jelenti hogy megbocsájtasz?

Sóhajtottam egyet.
-Igen Jaden de ha elbaszod akkor Javon tényleg meg fog verni!

-Tudom. Épp ezért nem fogom elbaszni. Szeretlek Britney.

-Én is szeretlek Jaden.-elkezdtünk eléggé durván smárolni majd hallottam lépteket a lépcsőn.

-Jaden! Menj be a szekrényembe MOST!-suttogtam.

-Megyek!-halkan bemászott oda és gyorsan vissza feküdtem az ágyamba. Perceken keresztül hallottam a lépteket majd befelyeződtek. Jaden kimászott.

-Britney amúgy hogy hogy nem veszed fel a telefont?

-Hát az úgy volt hogy...-elmeséltem neki mindent.

-Tehát azt mondod hogy most menjek mert még nem jött vissza az áram ezért a kamera nem működik?

-Igen Jaden. És üzenem Jaynek és Javnak hogy hiányoznak nagyon csak nem mehetek sehova és a telefonom is el lett véve.

-Átadom nekik. Szia Kicsim!-megcsókolt.

-Szia Jad! Vigyázz magadra!-kimászott az ablakomon és én vissza aludtam.

Mi van ha nekem már nem kell Jaden? Mi van ha én Javont szeretem? És mi van akkor ha megutáltak mert nem beszélek velük?

Ördög a mennyországbanWhere stories live. Discover now