9.rész•BRITNEY•

38 0 2
                                    





🅑





Beviharoztam a házba és megláttam Tinát a konyhában és az anyámmal beszélgetett.

-Szia Kincsem!

-Csá.-forgattam meg a szemem.

-Most mi van?-kérdezte anya.

-Hogy mi van? Képzeld a drága Tina lefeküdt a BARÁTOMMAL. Úgyhogy kérlek anya fogj le mert megtépem ezt a kurvát.-mondtam mosolyogva, nyugodt hangon.

-De mine-

-Csak kérlek fogj le mert ha nem teszed meg 10 másodpercen belül egy foga sem marad a kis drágának.

-Jajj Britney azért ne tedd ennyire magad. Nyilván való hogy Jaden szivesebben dugott meg engem mint téged.-mondta és elkezdtem neki indulni de valaki hátulról vissza rántott.

-Britney hagyd.-mondta Isabella.

-Tina kérlek menj ki a házból!-szóltam neki és kiviharzott.

-Akkor pár új alap szabáj!-jött le apa a lépcsőn.
-Anyáddal közös megegyezés alapján úgy döntöttünk hogy magán tanulók lesztek.

-A telefon el lesz véve és el vagytok tiltva a barátnőitektől meg a haverjaitoktól. Főleg a Waltonoktól.

-Mert?

-Romlanak a jegyeitek és neked Britney a sport eredményeid is. Tegnap se jöttél haza.Már többször is kiszöktetek. Nem is beszélve arról hogy elvesztetted a szüzességedet Brit és ezt nem mondtad el nekem.

-Nem elég ha anya tudja?

-Nem.

-Istenem! Jólvan de legalább elmehetek Jav me-

-Felejtsd el! Szobafogság. Az udvarra kimehettrk de az utcára nem!

-De.

-Nincs de! Rakjátok le ide a telefonokat és menjetek tanulni!-elkezdtem felfele menni.

-Ja és ma jön az egyik haverom! Bekamerázzuk a házat kívülről úgyhogy NE is gondolkozz azon hogy kiszöksz!

-ISTNEM EZ ROSSZABB MINT EGY BÖRTÖN!-becsaptam az ajtót és hallottam Isa hangját.

-MOST EZT AZ EGÉSZET MINEK?-ő is becsapta az ajtót.

Nem hiszem el hogy nem mehetek el Javon meccsére...

Ördög a mennyországbanWhere stories live. Discover now