Cap. XIV

101 11 3
                                    

Drumul nu a fost lung . Cand am ajuns in oraș la noi prima data am mers la mama lui Justin la spital. S-a bucurat foarte mult cand l-a vazut bine☺☺☺
Am stat amandoi langa ea putin...apoi am plecat fiecare acasa.
Sofia : Justin..te sun mai tarziu!
El: ok !

Am ajuns acasa la mine. Jos nu era nimeni...dar la etaj se auzea o cearta aprinsa . Mama si tata il certau rău pe Ianis. Am urcat sus si am zis "hei"!
Mama m-a imbratisat ..
Eu ma uitam la Ianis...care era foarte nervos si suparat. Asa ca i-am zis :
- Maia s-a despartit de tine ! ce pacat.....( am zis eu de parca imi păsa)
Dar Ianis a zis : Acum iti pare rau ? Tot s-a intamplat numai din vina ta !
Sofia : aha.......Mama ? Tu ai auzit povestea ? Oare era ficțiune? Sau a zis adevarul?
Mama : A recunoscut....a zis mama aranjand perdeaua .
Tata a plecat la munca iar Ianis s-a inchis in camera.
Eu eram happy :))))
Mama pregatea cina. Am mers si eu sa o acompaniez.
Sofia : Esti de acord sa fiu imprruna cu Justin ,nu?
Mama : Desigur ! E un baiat nemaipomenit !
Sofia : Poate sa vina la cina ? Mama lui e in spital...tatal in strainatate....si el nu prea pricepe sa isi gateasca.
Mama : Da..poate. Dar nu cred ca Ianis o sa manance la masa cu el.
Sofia : Asta e.....din partea mea sa plece din casa asta ! Crede-ma..dar il urasc !
Mama : E fratele tau totusi......
Merg afara cu Justin si apoi venim la cina.
Mama : Ok..sa veniti la 19:30 .

Am mers cu el sa ne plimbam in parc .Ne-am asezat pe o banca.
Justin : Ti-am luat un cadou .. In semn de multumire ca ai stat atata timp cu mine intr-un oras strain.
Sofia : Nu trebuia !!
El scoate din buzunar o cutie argintie . Poftim !

Cand am deschis ..am vazut un colier din argint superb. Sub erau si o pereche de cercei si o bratara asemanatoare. Erau superbi !!!
Sofia : Iti multumesc muuuuuult ! Am zis eu imbratisandu-l . Apoi a urmat si un sarut....
Ne-am intors acasa.

Mama : Buna Justin !!! Ce ma bucur ca esti bine !
Justin : Fara Sofia...nu stiu ce faceam.
Sofia : Ohh...
Mama: Ocupati loc la masa . Ianis nu mananca....iar tatal tau sta azi peste program...asa ca numai noi trei luam cina.
Mama ne-a servit.
Justin : Foarte buna mancarea!☀In spital nu era buna deloc.
Mama : mulțumesc dragule ! Pai cred...aproape in orice spital nu e buna.
Dupa ce am mancat am mers sus la mine.
Sofia : Poate sa doarma la noi?
Mama : Desigur !! Dormi cu Sofia !
Am trecut pe langa camera lui Ianis....se auzeau manele :))))

S-a asezat pe patul meu . Eu am deschis televizorul, apoi m-am pus langa el . Si apoi ...m-am intins si mi-am pus capul pe picioarele lui ❤❤❤❤
Era o seara perfecta.
....................
Se pare ca nici la capitolul postat cu cateva ore in urma nu prea am vizualizari si voturi....dar sper ca o sa fie si la acela si la acesta❤ Cine imi da o idee de continuare? Va pup❤❤❤❤❤

SofiaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum