Nu stiam ce sa cred....probabil ca Ianis si-a dat seama cine e Justin si ce inseamna pentru mine. Dupa 15 min ...am urcat sus si am trecut pe langa camera lui. Usa era putin deachisa. Ei erau in pat si se uitau la un film de groaza . Eu ma cam plictiseam... Am mers in camera mea si m-am asezat in pat. L-am sunat pe Justin ca sa imi cer scuze ca fratele meu l-a facut sa se simtă prost. Vroia sa ne impacam .. M-a chemat la un suc . Nu stiam ce sa spun... Mona si Alexia se supara iar daca află. Dar totusi....am acceptat. M-am imbracat cu o cămasa de blugi , blugi , jacheta de piele si ghete. Cand am trecut pe langa camera lui Iania i-am spus doar : plec in oras ! Iar el...fiind preocupat cu filmul a spus doar : Ok ! ...fara sa puna si alte intrebari.
Am luat un taxi si am ajuns repede la restaurant. El era in camasa cu papion si ma astepta la o masa de langa fereastra, impanzita de plante.
- Hei !
- Buna !
- Ma bucur ca ai venit Sofia ! Vreau sa imi cer scuze daca te-am suparat ... si faptul ca am inchis-o pe Mona.
- Eu imi cer scuze in numele fratelui meu pentru ca ti-a raspuns urât.
- Nu e nimic.... ce vrei sa comand?
- Pai imi comand eu un suc.
- Fac cinste Sofii! Te-am scos la un suc. E o intalnire....
- Ca intre prieteni ! Justin... eu cu tine ....nu voi avea decat o relatie de prietenie intelege!
- Ok...( spuse Justin suparat)
- Nu vreau sa te superi pe mine...
- Deci...ce suc vrei?
- Nu cred ca esti chelnerul...ca sa ma intrebi.
- Sofia....nu te supara dar se vede ca nu ai mai fost cu un baiat la suc niciodata.
- Defapt chiar de sute de ori. Justin ! Tu nu imi sti trecutul! Cand am aflat ca ma mut in New York m-am despartit. Si nu a fost usor.
Chelnerul ne-a adus la fiecare sucul... Am mai vorbit despre cum a fost la bal si despre scoala.
- Eu plec , Justin ! Imi pare rau...
- Nu e nimic.
- Ramanem prieteni.
- Da..
- Bine pa , Justin !
- Pa.
Cand am iesit din restaurant ...trecea Maia cu Ianis de mână. O ducea acasă...
- Sofia ! Ce ai facut la restaurant?
- De ce te intereseaza pe tine?
- Pentru ca sunt fratele tau mai mare . Sper ca nu te-ai intalnit cu ăla ! Cel cu care am vorbit la telefon.
- Zici ca esti mama....
- Sofia ! Mergi urgent acasa! Eu o conduc pe Maia si ma intorc.
- Trebuie sa te ascult?
- Normal fetită ! spuse Maia.
Fara sa ii salut m-am intors si am plecat nervoasa.
Nimeni nu e de acord ! Maia , Alexis, Ianis.....ce are Justin??? M-am intrebat eu plecand spre casa.
..................................
E cam scurt ... dar nu stiu daca are rost sa continui. Nu primesc pareri .... nimic. Asa ca daca vreti sa apara cap. 9 trebuie sa văd macar cateva pareri sau sfaturi !!! Papa.
___________________ By Deea
CITEȘTI
Sofia
Fiksi RemajaSofia se mută la New York. Este inscrisa de mama ei la o scoala de fițe.Isi face doar doua prietene: Mona si Alexis ( singurele fete sincere si bune din clasa). Apoi Sofia se imprieteneste cu Justin ( un baiat frumos si de treabă cu un an mai mare )...