Cap. XII Însoțită de frate ?!

117 12 6
                                    

Mama a fugit după putina apa cu care m-a udat pe față. Mi-am revenit după câteva minute. Tata mi-a ridicat telefonul si a citit mesajul.
Tata : O .. Doamne !!
Eu eram intinsa pe pat .. M-am trezit si am spus :
"Trebuie sa merg la el ! Are nevoie de mine !"
Mama : Stai linistita , Sofii . O sa fie bine ....Justin e puternic. ( mi-a spus mama mângaindu-ma pe frunte )
Sofia : Nu pot sa il las singur acolo ! In spitalul ăla , in orasul ăla unde nu il cunoaste nimeni ! Trebuie sa fie cineva langa el ! Mama lui e in spital aici , tatal lui e plecat in Austria pentru o lună. Nu are pe nimeni !
Tata : Singura nu te las sa mergi ! E departe. Eu cu mama ta nu putem din cauza serviciului.
Sofia : Mona si Alexis ?!
Mama : Nu scumpo....Mai bine te-ar insoti Ianis.
Sofia : In niciun caz nu plec cu el ! Stii bine ca ei doi nici nu se inteleg !
Tata : Altfel nu mergi ! Sa fie clar ! Foarte clar ! Vezi că urmatorul avion care trece pe acolo este peste 4 ore...

Mama si tata au iesit din cameră. Eram asa de furioasa....pentru ca trebuie sa merg la iubitul meu insotita de cel mai rau frate .
M-am apucat sa imi pun intr-o geanta cele necesare pentru 2-3 zile.

Ianis a fost de acord sa vină cu mine....ceea ce m-a surprins foarte tare. Cine știe ce plănuieste.....
Am luat amandoi metroul si am ajuns la aeroport. Asteptam pe o banca. El asculta muzica in cãsti si vorbea prin mesaje cu Maia iubita lui. Iar eu ... stateam suparata pentru ca merg insotita de fratele meu !
Am intrat in avion.. Mai bine ocupam loc langa straini decat sa stau langa Ianis. Dar totusi...a trebuit sa stau langa el . Tot zborul m-am uitat pe fereastra ( ca in imaginea din coperta acestui capitol ) , fara sa imi intorc privirea spre el. Am mers cu avionul vreo trei ore...Cand am coborât ne aflam in fața unui aeroport mare din acest oraș. Întâi trebuia sa luam un mijloc de transport ca sa ajungem la hotelul unde o sa stam 2 sau 3 zile.
.......

Am primit cheia de la recepție si am urcat cu liftul la etajul 9 unde avem camera . Da......camera.....adica....eu si Ianis intr-o cameră :(((((
Am intrat in ea : era o cameră spatioasa . Culoarea pereților era un mov deschis cu flori albe desenate . Era un șifonier mediu cu o oglinda rotunda . Lângă fereastra era o noptiera cu o lampă aurie , care se afla langă pat .

Sofia : O , doamne !! E un pat de doua persoane.
Ianis : In niciun caz nu dormi langa mine .Unul doarme jos .

Dar ...am ridicat ușor plapuma si cearșaful si am observat ca erau doua paturi de o persoană , apropiate.

Am simtit amandoi o usurare. Le-am departat unul de celalalt . In camera mai era un covor pufos alb , cateva tablouri dragute si un dulapior mic pe care era asezat un televizor . Langa usa de la intrare era o baie mică dar draguta . Iar langa sifonier era ascunsa o usa care ducea la " bucatarie" . Era o incapere mica care avea un dulapior cu cateva farfurii, pahare si tacâmuri , o chiuveta , un cuptor cu microunde si o masuta cu doua scaune unde luam masa. Era perfect ...

Ianis si-a despachetat câteva lucruri si s-a trântit in pat . Se uita la televizor...
Eu am plecat la spital . Era un spital atât de mare....poarta de intrare era la cam un km de clădire . Era mult de mers pe jos... Dar totusi am ajuns . La parter lucea totul inclusiv podeaua...am intrebat pe cineva unde este salonul in care e Justin. Am urcat cu liftul pana la etajul 4 . Cand am intrat pe ușă , l-am zărit pe Justin. Era pe un pat cu ochii inchiși . Am mers lânga el si l-am mângâiat pe obraz . Au inceput sa imi curgă lacrimile ...
Dupa careva minute si-a deschis ochii :
Justin : Sofia !!! Ai venit pentru mine ?
Sofia : Da !! Am spus eu cu lacrimile in ochi.
Justin : Unde e mama ?
Sofia : Mama ta e bine. E la noi in oraș la spital .Noi suntem la 200-300 de km . Am venit sa fiu langa tine !
Justin : Multumesc mult ! Ma bucur ca mama e bine .
Sofia : Da...o sa te faci si tu bine in cateva zile . M-am cazat la un hotel aici pana plecam. Aa da... parintii mei nu m-au lasat sa vin doar insotita de Ianis. Dar asta nu e o problema...oricum nu vine aici.
Justin : Ok...sper sa ma fac bine . Eu ma culc...
Sofia : Totul o sa fie bine , Justin ! Stai linistit , te las sa te odihnesti. Ne vedem mai tarziu.
Justin : Ok...pa !

Apoi am plecat spre hotel . Ianis nu era....Cine stie unde a plecat. Sper sa nu se piardă pe aici. Am stat si m-am uitat la televizor. Dupa o ora a venit Ianis.
Sofia : Unde ai fost ?
Ianis : Am fost intr-un club. Ce frumoase fete sunt aici !!!

El a intrat la baie. I-am luat putin telefonul... Avea multe poze din club . Multe poze....ciudate....
"Cum se poate asa ceva ?" mi-am zis in gand. O inșalã pe Maia !!!!

Dupa ce a iesit din baie , l-am luat la intrebari :
Sofia : Ianis...tu mai ti la Maia?
Ianis : Cum sa nu?! Stai....ai vazut pozele ?!!
Sofia : Normal ! Cam multe domnisoare langa tine !! Chiar ai uitat de Maia ! Pozele ăstea o sa ajunga la ea !! I-am zis lui urlând la el..

Ianis : Numai sa ajunga pozele la Maia , că Justin nu o sa se mai faca bine !

Sofia : Ce vrei sa spui ? Mergi la spital ...il bați ...îi faci ceva ?
Ianis : Prea putin spus !!

A spus Ianis iesind din camera de hotel .
............................
Sper sa fie pe placul cititorilor ! Sper sa citeasca multi oameni acest capitol si sper sa va placa ! Astept pareri , voturi , cititori ...etc . Va pup ! Pa !

Numar de cuvinte utilizate : 1000

SofiaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum