******incepe balul*******
Eu cu Mona si Alexis arătam ca niste printese :** si eram si happy ( ca in poză) .Toate trei am luat un taxi pentru a merge la Restaurant Amalia. Am ajuns si am intrat inauntru :
Camy ( colega fitoasa) : Buna fetelor!
Sofia: Bună.
Am ocupat loc la masa din stanga deoarece era mai libera, mai atragatoare ( dupa cum spune Mona : atragatoare! Are fructe de mare!) si + ca geamul imens din spate avea o priveliste minunata. Au tot venit elevi.....eram cam 120-150. Da....dar au fost si profesori. Balul a inceput:
Directoarea: Bun venit la balul bobocilor 2015 ! Având in vedere ca sunt prezente cele patru clase de a-9-a eu , domnul director si Justin ...Cand am auzit Justin era sa leșin. Mamă ! baiatul asta e popular in scoala .
Ne-am gandit sa organizam un concurs scurt care nu va dura mai mult de o oră. Vom avea nevoie de 5 perechi - 10 elevi=5fete+5 baieti. Echipele au fost facute deja de noi. Pentru ca si Justin a vrut sa faca parte din concurs si-a ales o fată. Perechile sunt:
Camy - Stephan ( colegii mei fitosi)
Mona- Alex ( alt elev )
Alexis- Luca ( alt elev)
Dora- Eugen ( alti elevi)
Sofia - JustinNu puteam sa cred . M-am imprietenit cu el ieri ... Cand mi-a spus ca va veni la bal m-am mirat...adica el e clasa a-10-a.
Să inceapă balul !
Prima rundă: trebuie sa danseze fiecare pereche fara oprire. Muzica se schimba dupa fiecare gen de muzica si se lasa cam 15 secunde un gen.A inceput runda I : am inceput sa dansam. Era o runda cam grea . Prima data am dansat vals, apoi ceva mai rapid apoi tango...si tot asa. Juriul format din 3 profesori se uitau foarte mult la noi. Runda I s-a terminat , iar juriul a notat pe foaie o nota pentru fiecare pereche.
Doamna director: Runda II si ultima : Fiecare baiat trebuie sa ii faca o declaratie partenerei.Cand am auzit :))) Adica Justin trebuie sa imi faca mie. Ceilalti patru baieti au facut asta deja, iar acum era randul lui Justin . Toata lumea striga : hai Justin !!
Justin : " Dragă Sofia ..
Desi ne-am cunoscut doar ieri....de cand te-am vazut ...atunci in metrou , am observat ca esti o fata perfecta. Esti frumoasa, desteapta,sinceră ...iar la Runda I ai dansat superb. Ma bucur ca ai fost de acord ca noi doi sa fim parteneri in seara asta ... Iti urez succes in continuare la scoala , sper sa tinem legatura si sa castigam in seara asta numele de miss & mister."Sofia : Multumesc mult Justin ! Discursul tau m-a emotionat foarte tare. Si eu mi-am dat seama ca esti un baiat sincer si de treaba.Sper sa castigam!
Din nou juriul a scris pe foaie nota. In cinci minute ne spun rezultatele. Pana atunci ...am mers sa beau un suc .
Dupa cinci minute :
Miss & mister din anul acesta sunt :Era un moment atat de tensionant !
Sunt : Sofia si Justin !!!!!!
In momentul acela m-am bucurat foarte tare! Mona si Alexis au venit la mine si m-au imbratisat. Doamna director mi-a pus coronita pe cap . Domnul director ne-a asezat mie si lui Justin panglica pe care scria: Miss si Mister.
Doamna directoare: Concursul a luat sfarsit! Distractie placuta !
Justin a venit la mine : Dansezi?
Eu : Scuze.... Dar sunt cam obosita. O sa stau putin la masa si apoi.
M-am dus dupa un cocktail de capsuni.
Mona : Sofia! Te-ai imprietenit ieri cu Justin? De ce nu ne-ai spus?
Eu : Nu stiu...
Alexis: A avut un discurs superb. Dar trebuie sa stii ca e fiul directorilor.
Eu: Ceeee?? Adica serios? De aceea a organizat impreuna cu ei .....
Mona: Da.....dar parintii lui au acasa toate cheile usilor din scoala.... Daca ei m-au inchis?
Eu: Mona! Nu vorbi asa...el e foarte de treaba.Nu ar face asta...
In secundele acelea am primit un mesaj..credeam ca e de la mama ...nu am sunat-o demult. Dar scria:
Felicitari Sofia! Distractie placuta in continuare! Ar trebui sa ma feliciti si tu pe mine...Cu drag "O"
Am incremenit cand am vazut mesajul . Cum adică " sa ma feliciti si tu pe mine?" ???????
CITEȘTI
Sofia
Teen FictionSofia se mută la New York. Este inscrisa de mama ei la o scoala de fițe.Isi face doar doua prietene: Mona si Alexis ( singurele fete sincere si bune din clasa). Apoi Sofia se imprieteneste cu Justin ( un baiat frumos si de treabă cu un an mai mare )...