Unde e Mona?

213 16 2
                                    

Eu : Ai grija !!!

Mona : Aaaa!

____________________

Dintr-o dată Mona dispăru . A alunecat pe ceva urcand scările si se pare ca a disparut . Sofia fiind foarte speriata ii spuse :

Mona !! Unde esti?

Mona : In spatele vestiarului s-a deschis o usa !

Eu : Iti bati joc de mine?

Mona : Salveaza-ma !!! E intuneric aici .

Pe langa mine au trecut cativa elevi care au inceput sa rada crezand ca vorbesc cu peretii. :)))

Dar am observat ca treaba era ADEVARATA si ca Mona nu isi batea joc de mine. Adica Mona chiar a cazut intr-o camera secreta a scolii.  Cine m-ar putea crede in legatura cu asta? In timp ce imi puteam intrebarile ăstea in gand , iar am auzit-o pe Mona :

- Sofia ! Fă ceva ! Anuntă pe cineva! Incearca sa tragi de dulap ! In spatele lui era o usa secretă!

- Da Mona......nu vrei să mă bat cu dulapul pentru ca te-a răpit?

- Nu e timp de glume !!!

- O sa anunt pe femeia de servici ca mi-am scapat ceva dupa dulap :)) Sa nu mai scoti niciun cuvant cand vin cu ea .

...........dupa cateva minute........

-Eram aici acum catva timp si din gresala mi-am scapat o agrafa după.....am mare nevoie de ea. Puteti sa trageti putin dulapul acesta de pe hol?

- E cam greu draga mea. Dar incerc...desi pentru o agrafa nu merită.

- Defapt pentru o viată .. ( spun eu in mintea mea)

A reusit sa traga dulapul :

Femeia de servici : Vezi vreo agrafă?

Eu : Nu. E imposibil . Sunt sigură ca e aici. ( defapt eu ma uitam dupa orice fel de usă secretă in perete).

- Nu am timp sa stau pentru o agrafa. Haide ..sa il trag inapoi.

- Nu !! Va rog!  Probabil e dupa celalalt dulap.

- Incepi sa fii obraznică. Nu iti trag toate dulapurile din scoală pentru atâta.

Femeia de servici a tras dulapul la loc si a plecat .

Eu : Mona ! Ce să fac?

Am asteptat putin ca sa imi raspundă , dar nu a facut-o .

Eu : Mona ! Ai patit ceva? Raspunde !!!

_______________________

Sper ca va place ! Desi nu prea am inspiratie . Stiu....toate cele trei capitole sunt cam scurte . Dar o sa incerc ca al patrulea sa fie mai captivant si mai lung. Astept pareri ! Papa.

SofiaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum