《 Bölüm 4 》

142 19 0
                                    

Beyonce_fifty_shades: Of grey trailer

İyi okumalar tatlım..tatlılarım..

Yine sabahın beşine kadar gözüme bir gram uyku girmedi. Sonu mutlu biten kaçıncı kitabımı bitirdim bilmiyorum. Aşkın kusursuz hamlesi, Saplantı, Mavinin aşkı, Sırlar uçurumu.. gibi gibi işte. Gözlerim artık uyumaya gidiyorlardı. Yatağıma yüz üstü yatıp gözlerimi karanlığıma kapattım. Aklıma iki gece önceki iş yemeği geldi. Ben iş yemeğine fazla takılmasam da yemekte dikkatimi çeken biri vardı.
"Zayn" nefes almak için yatağımda sırt ütü dönerek o günü gözlerimin önünde canlandırdım. Yemekten beş on dakika kadar sonra herkes işten konuşmaya başladılar. Lucy de beni satınca masa da tek kaldım. Adı Colin olan adam sanırsam Zaynin babası. Benimle ilgilenip sıkılmayacağım birşeyler yapmamız gerektiğini söylediğinde ne kadar istemesemde çıktım. Zayn beni bara, partiye, arkadaşlarının yanına götürebileceği biryerleri sayerken benim aklımda biryer vardı aslında.

Hava da yeterince gideceğimiz yere geyette uygundu. Zayni susturarak gitmek istediğim yeri taruf ettiğim de kolayca anlamıştı. Normal olarak sonuçta buralı değil mi? Ah! Ahmak salak sorularını kendine saklasana ya.

* * *

Pencereden dışarıyı seyrederken siparişlerimiz gelmişti. Önüme konan sıcak çikolataya baktıktan sonra garsona teşekkür ederek bir yudum alıp tekrar güzel manzaraya döndüm.
Ah! Aman, Tanrım. Aklıma buraya ilk kez geldiğim zaman aklıma gelmişti. Annem ben halam ve kuzenim. Buraya kapıdan içeriye ilk girdiğim andan itinaren aşık olduğum bir yerdi. O yaşta bile böyle şeyleri sevebiliyordum. O yaşta dediğim yaşım 16' ydı. Kuzenimle birlikte özel şeyler konuşacağımızı ve artık birer genç kız olduğumuzu annemlere göstermek amaçlı başka bur masaya geçmiştik. Asıl amaç farklı tabi. Çarpraz masamızda ki çocukları tavlamaktı. Biri esmer diğeri ise kumraldı. Lucy avını belirledikten sonra arada kahkaha atarak dikkat çekiyor yada beni kullanıyordu. Benden kastı. Oğlanlara laf atıp suçu benim üzerime atıyordu. Aklıma gelen o komik anılarımız gözümün önünden geçince ağzımdan "hıh" diye bir ses çıkınca Zayn bana bakıp konuştu. "Linda, neler oluyor?" Ön dişlerimi göstererek güldükten sonra tekrar eski gülüşümü takınıp olanı anlattım. O da benim gibi hafifce gülerek eşlik etti. Sıcak çikolatamdan bir yudum daha aldıktan sonra yavaşca yudumladım. Zayn karşım da bana birşey söylemek istiyor veya başka sorunlar var gibi kımıldanıyordu. "Ne söylemek istiyor sun?" Sorunu yönlendirdiğimde birkaç saniye kadar bana baktıktan sonra boğazını temizleyerek konuşmaya başladı. "Şey yani ben daha sonra aramız bozulmasın diye söylemek istiyorum. Ben.."

Boğulmak üzere olduğum düşüncelerimden odaya pat diye giren Lucy oldu. "Günaydın Linda hayatım." Üzerine geçirdiği dar eşofmanları onu çok...çok değişik gösteriyordu aslında. eşofman üzerini bağladığı belinden çözerek giydi. "Günaydın Lucy, nereden bu enerji?" Açık bıraktığı saçlarını eşofman üstünün için de kalan bir kısmını çıkarırken beni yanıtladı. "Bilmiyorum. İçimden haddinden fazla spor yapmak geliyor. Ve sende benimle spor yapacaksın." Ay ben sabaha kadar uyumadım diyorum bu bana spor diyor. Ay manyak. Kaçık. "Lucy, beni affet tatlım. Bugün pek havamda değilim." Bir sağ ayağının bir sol ayağının üzerinde zıplamaya devam ederken konuştu. "Şekerim, bak yediklerin göbek yapıyor. Ve sen artık eski sen olmak istediğine göre.." lafını bitirmeden pes ederek ayağa kalkıp derin bir nefes alarak onun yerine ben devam ettim. "Bu spora gi-di-le-cek." Bana dönerek güldü ve beni omuzlarımdan itekleyerek odamda ki büyük camın önüne getirerek motive etmeye çalışıyordu. Omuzlarımı bırakıp dolabıma doğru hızlı adımlarla yürümeye başladı. Koca camdan dışarıya bakarak pencereyi açıp içine derin bir nefes çektim.

* * *

"Lucy,..yoruldum...oturalım." derin derin nefesler alıp veriyordum. At kuruğu yaptığım saçlarım artık bana ağır gelmeye başlamışlardı. İleride ki bol çimenliklere gözümü dikmiştim. Yavaş adımlarla hedefime yürüyordum. Kendimi çimenliklere boylu boyunca serdim. Yeni yeni doğmaya başlayan güneş doğanın güzelliğine güzellik katıyordu. "Şey.. ım su içer misin?" Lucynin değil ama tanıdığım bir ses duyduğum da yanıma oturan çocuğa döndüm.
"Oh! Çok teşekkür ederim." Elinde ki suyu bana uzattığın da hemen alıp içmeye başladım. "Önemli değil." Suyu içtikten sonra nefesim daha da düzene girdi. Arkama baktığım da Lucy banka oturmuş adamın tekiyle konuşuyordu. Biraz samimilerdi. Lucy ona baktığım fark edip bana baktığında eliyle beni çağırdı. Zayn de bana bakıp ayağa kalktığın da bende kakmaya hazırlanıyordum. Zayn bana elini uzattığında gülümseyerek elini tuttum. Sağ ayağımın üzerinde kalkmaya çalışıyordum ki çimenler ve kaygan spor ayakkabım yüzünden yere düşdüm. Elini tuttuğum Zaynde üzerime düşünce arkadan gelen gülüşmeler sinirimi bozmuştu. Zaynde kahkaha atarak üzerimden çekildi. Gülünece birşey mi var? Zayn tekrar bana elini uzattığın da tutmadım. Kendim kalktım. Üzerimi çırptıktan sonra yerde duran şişeyi almak için eğildiğim de benimle birlikte eğilen Zaynin kafasına vurmam bir oldu. "Offf.." oflayarak eğildiğim yerden doğrularak başka birşey olmaması için Lucynin yanına gittim. Zaynde gülerek yerden aldığı su şişesi ile yanımıza geldi. Yanıma oturarak kulağıma fısıldadı. "Dün geceyi aratmıyorsun." Tekrar kahkaha attığın da sinirlerim tepeme gelmişti. Zaten kafam davul gibi olmuştu. Lucy bana dönerek "Linda hani sana akşam yemeğe giderken seni biriyle tanıştırmak istediğimden bahsetmiştim. " Kaşlarımı hafifce çatarak başımı olumlu anlamda başımı salladım. Lucy de eliyle yanında ki yakışıklı genci göstererek "Liam. Sevgilim." Utandığın da elleriyle oynaması hoşuma gitmişti. Bazen bende yapıyordum. Şuan da ne kadar çekindiğini tahmin edebiliyorum. Gülümseyip elimi uzattım. "Ben. Memnun oldum." O da bana elini uzattığında elini tuttup sıktım. Lucy beyaz dişlerini göstererek güldü. "Hadi bu akşam bunu kutlamak için biryerlere gidelim." Zayne destek çıkarak gülümsedim.

Ayyy valla kitabın devamı nasıl olur bilemiyorum ama şimdilik güzel ilerliyor. Aslında...ım..yani bilemiyorum sizi mutlu etmek için nasıl bölümler yazabilirim ama elimden ve aklımdan gelen...bu. okuyanlara ve oy verenlere çooook teşekkür ederim. Bide okuyanlar oy verebilirler mi? Lütfeeen ben burada sizi mutlu eden birkaç bölüm yazmaya çabalıyorum, sizde sadece (☆) buna basarak beni mutlu edeceksiniz. Tabi bunu yb isteyenler yapabilirler en çok. :d

DANGEROUS #Wattys2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin