8 bölüm

1.1K 62 46
                                    

Selammm.

hoş geldiniz canlarım aşklarım.

Hep sınırın geçilmesini bekliyorum ama maalesef geçmiyor bende artık bölüm hazır olduğun da paylaşmaya karar verdim,sınırı bekledikçe bölüm geç ve size yetersiz geldiğini fark ediyorum bu yüzden bölümler erken gelecek.

keyifli okumalar...

____________________&&___________________

Yaşadığımız bazı anlar ve olaylar kendi seçimimiz ve kendi hür irademizle verdiğimiz kararların sonucudur.

Aldığım kararların sorgulanması ve insanların kararlarıma saygı duymamasına alışmıştım ama bazı anlar vardır ki kendini tereddütte hissede biliyordun.

Tıpkı şuan olduğu gibi,annem hayal kırıklığı ile bana bakarken gözlerine bakmaya korkar olmuştum.

" Doğrumu bu lavin "

Annemin kırgın sesi ile ansızın kalbimden sökülen küçük bir umut parçasını hisettmiştim,yalanlamamı ve inkar etmemi bekleyen anneme bakarken yutkunmakta zorlanmıştım.

" Yalan olmasını mı isterdiniz kayın valideciğim"

Gözlerini bir an olsun azize deydirmeyip,benden cevap bekleyen anneme bakıp zorda olsa onaylamıştım.

" Evet....doğru anne,biz barıştık"

Elinden düşen telefonla ve sendeleyen bedenine doğru adımladığımda babamın kollarından destek alıp yardımcı olmamı kaldırdığı eli ile istemediğini belirtiginde olduğum yerde bir kez daha çakılmıştım.

"Sakın bana yaklaşma "

" Anne "

Annem başını iki yana salladığın da babama döndü bakışlarım.

" Yulia onlar karı kocala... "

" Onlar hiç bir şey değil! "

" Buna siz mi karar vereceksiniz"

Annem azize döndüğünde ateş saçan bakışları ile azize bakıyordu.

" Sen sus sakın konuşma....neyle kadırdın kızımı ha neyle aşalık herif "

" Yulia sakin ol "

" Ne sakin olması aslan ne sakin olması görmüyormusun kızımızı nasıl kadırmış,yine onu mahvedecek yine onu kandıracak aslan....ben buna göz yumam"

" Anne...beni kimse kandırmadı "

" Öyle mi....ne söyledi sana ne söz verdi....ne ile tehdit etti seni "

" Haddinizi aşmayın! "

" Sen kes sesini....nasıl utanmadan konuşa biliyorsun sen....lavin bak kızım hiç bir şeyden korkma biz senin arkandayız lütfen böyle bir hatayı tekrardan yapma "

" Anne lütfen....kararıma saygı duy bak pişman olmayacağım emin ol buna"

Annem başını iki yana salayıp tutuğu elimi bıraktığın da iki adım gerilemişti.

KARICIĞIM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin