DÖNENCE

44 17 34
                                    

Yolu aydınlatan yolda yürüyendir.

🌗

Güneşin doğmayacağı hiçbir gün yoktur ki gecesinde takılı kalsın. Bir sayfa koptu, bir gün başladı. Ve bir günün başlangıcıyla bir sayfa sonunu bilircesine koptu.

Kaderin bizden sakladıkları belli değildi, hiçbir zaman onu önümüze altın tepsiyle sunmayacaktı. Ellerimizle eşelememiz gerekiyordu, ta ki bulana kadar. Kendi hayatımızı çizmemizi bizden bekliyordu ancak attığımız her adımda kader karşımıza çıkıyordu. Bak bende buradayım der gibi. Kendini omzumuzdan eksik etmedi, ama destek de vermedi. Bir gölge gibi hep bizimleydi.

Hayatımız tepetaklak olabilirdi, altı üstüne gelebilirdi, bunların hepsi gayet olağandı. Ancak günün sonunda kaçınılmaz olan yaşanacaktı. Netice itibariyle insan başladığı yere aitti.

Hayat kaosun içine doğuyorsa, orada yaşar. Bin kez taşınır ama doğduğu yeri asla unutmaz. Kendini değiştirir hayatını değiştirir ancak asıl olanı istese de silemez. Kara yazı gibidir alın yazısı. Kimse memnun olmaz, çünkü kimse hayatında figüran değildir. Herkes oyuncu olmak ister.

Ancak o kara yazı insanı kendi hayatında figüran yapar. Ölene kadar bir film kasedi misali o hayatın içinde yaşatır, oynatır ve yakarak bitirir.

Hayat bir çember gibidir. Her ne yaparsan yap, hep başladığın noktaya geri döneceksin. Çemberin içinden çıksan dışında döneceksin. Kaderinden kaçamayacaksın.

Dönence; Bir çember etrafında

Devam edecek, sevgilerle.

Yorum, beğeni bırakabilirseniz çok mutlu olurum 🤍

DÖNENCEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin