Ölüm Alerjisi

2 1 0
                                    

Restoranın birinde otururken önümdeki bitmiş tabağı ittirdim ve masadan kalktım. Gözlerimle lavaboyu ararken etrafta çok az insan vardı. O kalan insanlarda birer birer çıkarken kaşlarımı çattım. Mekan mı kapanıyordu? Saatime baktığımda daha bir saat olduğunu gördüm ancak başımı kaldırdığımda çalışanlar bile çıkıyorlardı. Hızla bende ayağa kalkıp çıkmaya çalışırken arkadan biri beni durduruyordu.

"Bırak beni yoksa senin ilk önce gözlerini oyup sonra kargalara yedirim!"

Beni bıraktığında elini başımdan çekti. Kafamı kaldırdığımda çalışan kapıyı kilitliyordu. En sonunda kim olduğuna baktığımda gülümseyen maskeli bir adam olduğunu gördüm. Gözlerine baktığımda ise tek bir kişiye benziyordu.

"Barlas!"

"Efendim Savcı."

"Sen... Nasıl çıktın?!"

"Bütün işlediğim suçları hapiste iken yaptım Enfes."

"Aa! Ne büyük başarı! Neden kendini tehlikeye atıyorsun?"

"Endişelendin mi Savcı?"

"Tabii kide endişelendim şerefsiz!"

"Beni sövdüler şerefsiz demediler ayıp ama." Sırıtıyordu.

Kaşlarımı çattım.

"Ne için geldin?"

"Bir teklif sunmak için."

"Ne teklifi?"

"Benimle beraber katil olacaksın." Bunu hiç bir şeymiş gibi söylemişti!

"Ne!? Hayır. İşim elimden gidecek. Hayır bu olamaz. Sen delirdin mi?"

"Olmazsan asıl işin gidecek. Çünkü seni birliğim işinden alacak. Tabii kabul etmezsen."

"Beni tehdit ediyorsun!"

"Evet."

Derin bir nefes aldım. Bu kolay bir şey değildi. Asla değildi. En küçük hatamda hayatımı mahvedebilirdim. Yinede kabul edecektim. Ölüm korkunç değildi.

"Nasıl yapacağız?"

"Beraber öldürürken sen kahverengi bir peruk takacaksın. Bu halin beni delirtiyor ancak tanınmaman lazım. Yüzüne kırmızı bir maske. Benim gibi takmak ister misin? Saçlarını üstüne takarsın. Her neyse işte. Sonrada para karşılığında adamları öldüreceğiz işte."

"Seninki gibi bir maske iyi olur aslında." Güldüm. Cidden delirmiştik.

"Yakışmış mı Savcı?"

"Bilmem yakışmış mı?"

"Bilmem sence?"

"Çok yakışmış."
Güldüm.

"Hep böyle gülsene." Dedi sakince.

"Neden ki?"

"Bunun kadar güzel olmayan ilaçlar bana alerji yapıyor."
Yutkundum. O bir seri katildi ve bense bir savcı.

Bu ne kadar doğruydu?

Kızıl KurşunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin