මණිල් ඇතුල අනිත් තුන් දෙනාම අවෙ කොලබ තියන තරමක් හොද හොටලෙට වෙද්දි තුන් දෙනාගෙන් එක්කෙනෙක් ගිහින් රුම් එකක් බුක් කරල අවා...
කාමර අංක 333...
කාමරෙ ලගට ආපු මණිල දොරෙ ගහල තිබුනු අංකෙ දිහා බලාගෙන හිටියෙ මෙතනින් එහාට තමන්ට වෙන දේ හිතාගන්න බැරි වුන නිසායි...
"යමු..."එක කොල්ලෙක් මණිලගෙ උරහිස ලගින් තද කරලා ඇල්ලුවෙ මණිල ගැස්සිල බලද්දි...
"ඇයි මොකද...උබට මෙව පුරුදු නැද්ද..."සිගරට් එකක් උර උර හිටපු අනිත් කොල්ල රවල අහද්දි ඔව් මණිලට ඇඩුන...පුරුදු නැ තමයි මණිල කියල කැමැත්තකින් කරන දෙයක්ද මෙ...
කොල්ලො තුන් දෙනාගෙන් දෙන්නෙ මණිල එක්ක රුම් එක ඇතුලට එද්දි එක්කෙනෙක් විතරක් එලියට වෙල හිටිය...
"අදී..උබ එන්නෙ නැද්ද..."
"අපො මු ඉතින් බෝධිසත්වයනෙ..."එක කොල්ලෙක් අදීගෙන් එන්නෙ නැද්ද අහද්දි අනිත් කොල්ල කට කොනෙන් හිනා වෙන ගමන් එහෙම කිව්වෙ අදී නැ කියන්න ඔලුව වනපු නිසායි...එත් එ දේ මණිලට ලොකු සහනයක් වුනා...
කාමර අංක 333 දොර වැහිල යනවත් එක්කම මණිලව එක කොල්ලෙක් ඇදට විසි කරෙ කුනු මාලු කැල්ලක් වගෙ...එක කොල්ලෙක් සම්පුර්ණයෙන්ම නිරුවත් වෙද්දි අනිත් කොල්ලගෙ යටිකය විතරක් නිරුවත් වුනා...
"ම්ම්හ්..."
"ම්ම්හ්..ස...සර්..."මණිලට කෙදිරි ගැවුන එක කොල්ලෙක් සම්පුර්ණ මණිලව නිරුවත් කරද්දි අනිත් කොල්ල මණිලගෙ නිරුවත් උඩුකය පුරා දිවෙන ලෙවකන ගමන් හැපුව...දම් පාට රතු පාට පාරවල් දත් පාරවල් කිරි සුදු පාට මණිලගෙ ඇග විනාශ කරල දැම්මෙ මණිලට තමන්වත් එපා කරද්දියි...
"අහ් මෙක දාගනින්..මුන්ට මොන ලෙඩ තියනවද දන්නෙ නැනෙ..."මණිල ඇග උඩ හිටපු එක කොල්ලෙක් නැගිටල ගිහින් බිම තිබුනු කලිසම් සාක්කුවක් තිබුනු කොන්ඩම් පැකට් එකක් අරන් අනිත් කොල්ලට දුන්නෙ කැත විදිහට එහෙම කියන ගමනුයි...ඔව් ඇත්ත මණිලට හිතුන මැරිල යන්න...කොයි තරම් ජරා කතාද මෙ...අවුරුදු විස්සක අහිංසක කොල්ලෙකට ජිවිතේ අහන්න පුලුවන් වේදනාත්මකම අපහාසයක් නේද මෙ....
"අහ්හ්හ්...සර්....ම්ම්හ්හ්...එපහ්හ්හ්..."මණිලට දැනුනෙ එයගෙ පිටිපසු ඉරිල යනව වගෙ...කිසිම තෙතමනයක් නැතුවම මණිලට එක කොල්ලෙක ඇතුලු වුන..විනඩියක්වත් නොයා එ කොල්ල වෙගෙන් මණිල ඇතුලෙ එහෙ මෙහෙ වෙන්න ගත්තෙ මණිලගෙ ඇස් වලින් කදුලු ගලද්දියි...ඇද රෙදි ඉරෙන්න තරම් තදින් මණිල අල්ලගත්තෙ වෙන කරන්න දෙයල් නැති කමටයි....
"අහ්හ්හ්.. හ්හ්හ්හ්...."එකෙක් ඉවර වෙද්දි තවත් එකෙක් මණිලට ඇතුලු වුනා...එ විතරක් නෙවෙයි..එකෙක් ඇතුලු වෙද්දි අනිකාගෙ අතෙ ඇගිලි දෙක තුනකුත් මණිලට ඇතුලු වෙද්දි මණිල කැගැහුව ඇඩුව...එත් කාටවත් ගානක් වුනෙ නැ...පැය ගානකට පස්සෙ කොල්ලො දෙන්නම ඇදුම් ඇදන් මණිලට දෙන්න ඔනෙ සල්ලිත් ඇදට විසි කරල ගියෙ...මණිල නිරුවතින්ම ඇදේ වැටිල ඉද්දියි...
ලාවට පිය වෙන්න ඔන්න මෙන්න තිබුනු මණිල ඇස් වල තිබුනු කදුලු පටල අතරින් මණිල දැක්ක අදී ඇතුලට දුවගෙන එන්න හදනව වුනත් අනිත් කොල්ල දෙන්නා අදීව ඇදගෙන ගියෙ බලෙන්මයි..
මණිලට දැනුනෙ කියාගන්න බැරි තරම් වේදනාවක්...ඇගෙ තැනින් තැන තියන තුවාල වල දැවිල්ලත්...පසු පසින් එන වේදනාවටත් වඩා මණිලට තිබුනෙ හිතේ වේදනාව...තමන්ගෙ ආදරෙ තමන්ට හිටපු එකම විශ්වාසවන්තයා නිසා තමන්ට මෙහෙම වුන මණිලටව තවත් රිද්දුව...කතාවක් තියනවනෙ ගතෙ තුවාල වලට වඩා හිතෙ තුවාල මාරාන්තිකයි කියල...එත් එක්ක වගෙ මණිලට මැරෙන්න හිතුනත් මණිලගෙ කදුලු පිරුනු ඇස් පියවිලා ගියා....
..................................................................
මෙ කොටස ගැන මොකද හිතෙන්නෙ ලමයි ඔයාලට...
අයෙත් හම්බවෙමු...
❤️
YOU ARE READING
ROOM 333 /කාමර අංක 333
Non-Fictionඅංක 333 කාමරේද... එ කාමරෙ එ කොල්ලගෙ ජිවිතේ අපායක් කරා සර්...