"Alison, hoe kon je niks tegen ons zeggen dat je een prinses bent en een ongeluk hebt gehad." Zei Jake Trippend. (Trip jwz wanneer iemand niks zegt en jij gaat tekeer)
"Jake, sorry echt waar, please wordt niet boos, ik herinner alles net pas weer." Jake knuffelde Alison helemaal, totdat Luke binnen kwam. "Jake, Je weet toch dat Ali bezet is, door mij."
"Don't worry bro, ik ben gay en Ali is mijn beste vriendin." Zei Jake.
"Luke hij is echt gay, en wanneer zie ik Jonah, Damien, Lydia en Lily opnieuw ?" Vroeg Alison aan haar vriendje, hij glimlachte en zei "schat ze komen binnekort." Alison knikte en glimlachte, waarna ze samen met zijn alle gingen zwemmen. Ze zorgden ervoor dat niemand er was alleen zij.
Lydia en Lily waren bitches, ze gingen niet zwemmen omdat zo hun make-up gingen vervagen, Lydia had puistjes en Lily was gewoon normaal, maar ze gebruiken nog steeds makeup terwijl Alison alleen voor speciale gelegenheden makeup gebruikte.
Alison was ze zat. Echt super zat, dus ze koos voor een andere stel vrienden, genaamd Julia en Emilia. Ze waren beide de dochters van de beste vrienden van haar ouders.
Julia en Emilia hadden allebei bruin haar, maar Emilia had krullen en julia niet, je kon wel zeggen dat ze een tweeling waren.(Pov Alison)
Paar dagen later gingen we naar school waar ik, Lily en Lydia zag, allebei zo als bitches door de school, zoo ze waren niet verstandig bezig zeg, zoo dom. Ik merkte dat iedereen naar mij staarde en naar Emilia en Julia, what the fuck is happening here ? Owja ze wisten niet dat we geen vrienden meer waren. Duh ik denk dat iedereen nu begint te begrijpen waarom we geen vrienden meer zijn, omdat ze dom, irritant en stressend zijn, en ik heb nu normale vrienden nodig, dus bye!-------------
Shocking News, volgens mij komt hierna een epiloog, jep epiloog, srry guys, ik wil andere boeken updaten, maar eerst eventjes sommige boeken laten stoppen, als je er tegen bent laat een comment achter, en don't forget to vote/comment en ja dat was het.
JE LEEST
Am I a princess? (COMPLEET)
Teen FictionIk ben Alison Sophia Angelica Julia Claire Sánchez. Maar noem mij maar gewoon Ali, Mijn ouders willen het niet vertellen waarom ik een lange naam heb, meestal denk ik dat ik een prinses ben maar dat weet ik niet. Mijn ouders hebben veel geheimen maa...