H2

621 22 2
                                    

(Pov Alison)
Previously on Am I a Princess
hij hield een BBQ party, iedereen nam wat van het vlees, kip en als je vegatarisch was had hij ook groente op de tafel staan. ik had een jurkje aan net als alle meiden, ik was er al om te helpen, dat vond Jonah altijd al fijn, Jake was er ook hij hielp altijd mee. ik danste niet want ik had geen zin in jongens die keken dus stonden wij te praten. Luke was gelukkig normaal en konden we normaal praten. ''heey Ali'' zei Luke. ik glimlachte vriendelijk en zei ''hey'' ''leuk feestje he?'' vroeg hij. "jep, Jonah weet wel hoe hij een feestje moet geven'' zei ik. Luke kwam dichterbij.

En hij fluisterde "ik kan ook leuke feestjes geven hoor" ik keek naar mijn drankje want ik wist het ook, ik beet op mijn lip en keek hem aan, hij staarde gewoon naar mij dit is echt raar.

Ik gaf Luke een stomp, en hoorde hem kreunen "waarom..deed...je dat nou?" Vroeg hij. "Je moest niet naar mij staren." Zei ik en liep weg, ik blies een plukje van mijn haren opzij en liep naar Lily toe, zij had weer zo'n hoe zal ik het zeggen Nette iets aan, waarom denken jullie dat ze haar Nette Bitch noemen, en daar kwam Lydia sloom aan, en haar Slome Bitch.

"Hey" zei Lydia dromerig. Ik schudde haar en zei " what the fuck is er met jou gebeurd ?" "Owww niks" zei ze nogsteeds raar. Lily en ik keken elkaar aan. "Als je dat nu niet gaat vertellen, dan douwen we een flesje water over je heen" zeiden we tegelijke tijd. "Oke oke" zei Lydia. Dit keer normaal. "Nouuu....jullie weten toch Damien" "jaaah vertel nu verder" zeiden we. "Nou hij vroeg mij uit" zei lydia spelend met haar vingers. "WATTT" zeiden we met Lily samen. "Hallo ik heb een hekel aan Luke nee ik kom niet meer dichtbij hem." Zei ik. "Ow kom op ali we weten dat jij op hem bent." Zei Lydia. "Ik.....verliefd.... Op hem...... Knowway" zei ik.

Lydia en Lily keken mij en en toen naar achteren, ik keek achterom en zag een bekend gezicht..

''ow neee'' zei ik.

Am I a princess? (COMPLEET)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu