H17; Epiloog

367 9 8
                                    

Het was een korte verhaal om te schrijven, misschien komt er een deel 2 met andere naam want soms krijg ik schrijversblock hierzo. Nou dus epiloog.

-----------
Jaren later.......

"Neem jij Alison Sophia Angelica Julia Claire Sánchez, Luke Mason Ethan Aiden Andrew tot je wettige echtgenoot/prins ?" Vroeg de priester. Alison antwoordde zijn vraag met een ja, ze stonden tegenover elkaar terwijl ze elkaars hand vast hielden, glimlachend naar elkaar. Alison's bruidsmeisjes waren Lillian als Maid of Honor, Emilia en Julia waren de andere. Luke's mannen waren; Ryan, Damien en Jonah. Terwijl Jake de ringen bracht.

Onze Prins en Prinses waren nu samen omringd door familie en vrienden. Alison was nog geen koningin omdat ze dat zo heeft besproken met haar ouders, Ryan was al koning geworden in Anguilla en had al een vrouw om zijn arm, haar naam was Elizabeth, zij was wel het beste, want door haar waren Alison en Luke getrouwd met haar hulp dus. Ella, James, Vivian en Jeffrey waren allemaal dolgelukkig, terwijl Jeffrey en Vivian verlost waren van het bestuur, besloten ze op vakantie te gaan. Ella en James waren nog bezig maar dan ook op vakantie. Lilian was nu oud genoeg om te weten dat ze een prinses is, maar haar leven begon ingewikkeld te worden dankzij haar puberteit.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ nog niet over---

Alison en Luke waren samen op hun huwelijksreis, ze reisde de hele wereld over, hand in hand en gelukkig. Alles was perfect geworden en alle, mysteries werden opgelost.

                                                   THE END

------------
Deel 2 zal komen wanneer ik 1K lezers heb met deze, hij zal The Royals heten.
Xoxo

Comment en vote pls

Am I a princess? (COMPLEET)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu