H4

501 22 0
                                    

Previously on Am I a Princess
Ik begreep het niet maar ik hoorde iemand een steen ofzo tegen mijn raam aan gooien. Wie was het?

Ik stond op en keek uit het raam, en zag Luke staan. Ik deed mijn raam open en zei "luke wat doe je hier'' ''kan je naar beneden komen Ali'' ''of course'' dus ik ging snel naar beneden en deed de deur open, hij keek mij echt raar aan. ik fronste en zei ''waarom kijk je zo raar'' ''ik kijk niet raar, maare Ali mogen ik en mijn broer vanavond hier blijven, onze ouders zijn ook weg, en ook nog samen.'' ''oke dat wist ik niet maare kom maar.'' zei ik en Luke en zijn broer kwamen binnen. ''hey ik ben Ryan, bro van Luke'' ik glimlachte en schudde zijn hand '' ''ik ben Alison, ik heb ook nog een zusje Lillian maar zij slaapt. jullie zien haar in de ochtend wel.'' zei ik en bracht ze naar onze gastkamers. ze waren al snel aan het slapen dus ging ik weer terug naar mijn bed en sliep weer naast mijn zusje.

de volgende ochtend, waren Luke en Ryan al ontbijt aan het maken, ik en Lil waren net beneden. lillian keek mij aan en zei '''wie zijn jullie'' Ryan en Luke kwamen naar Lillian toe en zeiden ''ik ben Ryan en hij is mijn broertje Luke, onze ouders wilden dat we bij elkaar bleven duss daarom zijn wij hier.'' ''maar waarom maken jullie dan ontbijt, ik heb liever dat Ali het maakt.'' zei Lillian. ik glimlachte naar haar en zei toen ''Lil je moet het wel proberen ik weet dat je ook wel liever de mijne hebt.'' ''Ali waarom maak jij het dan niet morgen ochtend'' zei Luke. ik keek hem aan en glimlachte vals. 

Luke en Ryan waren in de kamer aan het praten ik hoorde ze duidelijk ''Luke ik weet wat je voelt voor haar'' zei Ryan zachtjes maar probeerde het niet te laten horen.

----------------------

wat zou Luke zeggen en voor wie voelt hij iets ?

Am I a princess? (COMPLEET)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu