Luke keek op en liep richting Alison's bed. toen hij daar aankwam en naast haar op het bed zat, zag hij dat ze haar vinger bewoog.. hij haalde zijn oordopje eruit, en hield haar hand vast....
-------------------
Na een tijdje werd Alison wakker, ze keek om zich heen maar herkende niemand...Alison kreeg allemaal boeken fotoboeken met alles erin maar nee still niks. (Still is nogsteeds he ;))) )
Luke, Ryan, Lillian en hen ouders keken naar Alison die sliep. Ze was alles kwijt. Luke moest alles opnieuw doen of hopen dat ze alles weer goed deed...
Luke ging veel vaker weer met Alison om, lillian ging met ryan spelletjes spelen.
"Ik miss Ali, ze is zoo anders nuu" zei Lillian tegen Ryan. "Lil je zus wordt zeker weten beter, geen zorgen tot dan zorgen we ervoor dat ze met jou speelt." Zei Ryan zelfverzekerd..Alison verveelde zich op haar kamer, ze stond op en liep door de gang, ze kwam bij een bekende deur. Ze kende hem ergens van maar waar ? Ze zag binnen een kleine meisje die op haar leek en een oudere jongen zitten, hij zat te spelen met haar.
Ze hoorde haar praten "ik miss Ali, ze is zoo anders nu, ze kent mij niet eens meer." Alison hoorde Ryan praten. Ze glimlachte lichtjes.
Ze liep verder, naar een muur met allemaal foto's. er was er eentje zelfs met Luke ofzo. Was hij mijn vriendje dacht ze. Ze zag zichzelf met Lillian en hen ouders."Wat doe je daar." Zei iemand. Alison schrok zich helemaal rot enkeek om ze zag haar vader. "Ali, herinnner je je iets." Vroeg hij even later maar zachtjes, hij wist dat hij haar heeft laten schrikken.
"Ik...ik weet het niet." zei ze.
Hij glimlachte lichtjes en gaf haar een knuffel. "Ga maar naar bed." Zei hij.
Alison lag in haar bed maar ze botste haar hoofd tegen de muur.
"Aauw" zei ze.
JE LEEST
Am I a princess? (COMPLEET)
Novela JuvenilIk ben Alison Sophia Angelica Julia Claire Sánchez. Maar noem mij maar gewoon Ali, Mijn ouders willen het niet vertellen waarom ik een lange naam heb, meestal denk ik dat ik een prinses ben maar dat weet ik niet. Mijn ouders hebben veel geheimen maa...