beceriksiz aq

21 6 99
                                    

"Kanka, ya ben mısır patlatacaktım da nasıl yapılıyor size sorayım dedim, ondan aradım."

Nisay, grubu görüntülü aramış ve açan tek kişi Ella olmuştu. Nisay, Küçük Emrah misali bakarken söylediği ilk cümle bu olmuştu. Ella ise 'mal mısın kanka' bakışı atmak ile meşguldü.

"Salak, mısır patlatamıyor musun şimdi sen?"

Nisay, bir anlığına durup aramadan Ella'nın hâlâ süren 'mal mısın kanka' bakışlarını izledi.

"Yo."

"Allah belanı vermesin. KANKA TEK YAPACAĞIN ŞEY YAĞI DÖKÜP MISIRI İÇİNE KOYMAK TENCERENİN ŞAKA MISIN AMINA KOYAYIM?"

Nisay yavru köpek bakışlarından çıkıp kaşlarını çattı.

"Ulan bağırma bana! Gidiyorsan git! Evi yakıp başıma yıkarsam ölüm haberimi duy sonra dövün 'arkadaşım demişti de alay edip çıkmıştım' diye!"

"Tamam sende cırlama da koy ocağa tencereyi."

Nisay, küçük bir tencereyi eline alıp ocağın üzerine bıraktı ve ikinci emri bekledi.

"Tamam kanka şimdi yağ dök biraz tencereye."

Nisay ikinci talimatı da gerceklestirip yeniden görüntüye kitlenmişti.

"Şimdi biraz bekle yağ kızsın diyecektim de sonradan yağ sıçrar maazallah ölürsün... Sen şimdi koy mısırı içine."

Mısır da tencere girdikten sonra tuz da eklenmiş, ocağın önünde beklemeye başlamıştı.

"Şimdi bekle de bir tane patlasın sonra kapağı hemen kapat ki ağzın yüzün yamulmasın."

Nisay onaylayıp beş dakika boyunca beklemeye başlamıştı. O sırada sohbet ediyorlardı.

"Kanka bu niye pişmedi? Hani bir tane patlayacaktı burda yağ bile kızmadı."

"Kanka tüp açık değil mi?"

Nisay şaşkınca eğilip bakmıştı.

"Yoo."

"KANKA TÜP AÇIK OLMADAN NASIL PİŞMESİNİ BEKLİYORSUN?! HATTA ORAYI DA GEÇ TÜPÜ NİYE AÇMADIN AMINA KOYAYIM?!"

"SEN DEMEDİN BANA!"

"YAVRUM ONU DA MI BEN SÖYLEYECEĞİM?! HAY AMINA!"

Nisay hızlıca tüpü açmış ve sona vermişti hızlı pişsin diye.

"Tamam açtım az sonra olur dimi?"

"Olur da ben ömrüm billah böyle bir beceriksiz görmedim nasıl beceriyorsun beceriksiz olmayı anasını satayım?"

"Ya kanka..."

Birkaç dakika geçtikten sonra bir mısır patlamış, Nisay alel acele kapağı kapatmıştı.

"Oh be..."

Yeniden birkaç dakika geçmiş tüm mısırlar patlamıştı. Nisay ise konuşma esnasında aniden sormuştu.

"Ya Ella bu biraz değişik kokuyor normal mi?"

"Kanka hepsi patlayınca kapatmadın mi?"

"Yoo, demedin."

"SENİN KAFANA TÜKÜREYİM NİSA YANIYOR KAPAT ŞU TÜPÜ!"

Nisay koşarak tüpü kapatmış ve kapağı açmıştı. Mısır yerine kömür pişirmiş gibi duruyordu.

Elini tencerenin kulplarına atınca anında yerinden zıpladı.

"Yemin ederim hayatım boyunca böyle malını görmedim..."

Nisay, elinin yanmasını da görmezden gelip havlu ile tutmuştu kulpları ve tabağa almak için ocaktan almıştı mısırı.

Tabii her şey gibi o da yolunda gitmemiş, havlu kaydığı için yeniden eli yanan Nisay, yepyeni ocaktan kalkmış ve sımsıcak olan tencereyi beyaz halının üzerine fırlatmıştı...

"ELLA HALI SİYAHA DÖNDÜ ELLA NE YAPACAĞIM?!"

"PUHAHAHHAHAAHHAAHAHAHAHAHH!!!!"

Kahkahadan oturduğu yerden ters dönen Ella, gözlerindeki yaşı silerek yeniden telefonu eline aldı.

O sırada aramaya Lilav girmiş ve kargaşayı anlamlandırmaya çalışmıştı.

"Ne oluyor burada? Ne oldu?!"

"Bebeğim, Nisay yine beceriksizliğini konuşturuyor da."

"Ay alay etmeyin onunla herkes her şeyi yapmak zorunda değil.."

"KANKA BEYAZ HALIYI MISIR PATLATAYIM DERKEN KÜLE DÖNÜŞTÜRDÜ AQ PUHHAHAHAHAHA!"

Lilav kendini tutamayıp biraz kıkırdamış ve sonrasında toparlamıştı.

Halıyı görmek istediğini söyleyince Nisay ona halıyı gösterip olayı anlatıyordu.

Ella ise fırsat bilip hızlıca gruba girmiş ve zorbalığını konuşturmak için elleri sıvamıştı.

My Little Ponys 🦄 🌸 🍃

Ella:
ARKADASLAR PANFKANXNBBCNSNXKSNRWKKCSJNCKAXKNTNDJDJDJJDFJSKDJJTJFKDDLKFSJUEJTKDPSJFNSKVNXNSOCPSOSUUTOEOFNSKGOLSMZNXOTTKRUAİDLELWLWKPDNDMWKTKWKFNMELFODBRİOSODBCMSKEORİRJRBFKSOEOTTİJDVSJFİSJSBAMRİJFKEİGJRJDLWLDNALA

Ella:
NİSAY AN İTİBARİ İLE MİSİR PATLATAYIM DERKEN EVİ PATLATIYORDU
JXKADKWKXKANCMAKXKWNFKWNXLANDKXKXKA

Yiren:
NE JANCSJCKAKXJAKXMAKXLSKXKSNXKSNDKAMXKSNXNDJDKENFKAKXKSZNJXSNKDKWXJAKSJNFNSKXMAKXKAKDMAKAL

BECERİKSİZ AQ

Lilab:
Alay etmeyin meleğimle 😡😡😡😡

Tua:
Uğraşsam bu kadar beceriksiz olamam

Nisnis:
FHAKDJKAJDKEJDJFİSKAİFJEİRYEUWOKDNDNALDOWKFJAOSJCJSİAORJQKJFKSNCNTUROWLDNFJRİSMD

GÖRMEK İSTİYORUM

Ella:
HALIYI NASİL TEMİZLİCEM DİYE MİZMİZLANİYOR SU AN XKAKCMAKFKABFJWJFKSJDAKFJEKDJA

Lilab:
Ay annesi kızmaz umarim

Tua:
Annesi olsam uzaya firlatmistim

Yiren:
görüntülüye geçemiuorum ss al ella

Ella:
Alsam da sana atmam kudur

Yiren:
Senden orospusu mezarda

Ella:
Farkimiz tarzımız canim 🤟🏻💅🏻

Nisay:
HALİ GİTTİ AMK

______________________

O gün asla unutulmaz 🥹

BİZ NELER YASADİK ÖYLE JDAMNCSKKSKCMSK

yazarım bugün full ama yarın yokum he 😎

My Little Ponys // Yarı Text Where stories live. Discover now