"HHHHÜÜĞÜĞÜGGHHGG!!!"
"Tamam ağlama salak! Sizin de ben amınıza koyayım bizi soktuğunuz durumlara bakın!"
Tuana, alnını ovalaya ovalaya kalça kemiğini sardıran Yaren'in elini tutuyordu.
Bıkmıştı, yetmişti, hayat bitmişti... Bu veletlerin anası olmak onun için yetmişti.
"Dad, annemi ara, kızın ölüyor hasta yatağında de... Gözüm kayıyor şu yukardan da bir nur iniyor zaten gözüm çıktı yerinden!"
"Aptal, tavandaki ışık o! Hastanedesin ya!"
Kenarda dikilen Ella konuştuğunda Yaren yeniden cırladı.
"SİKTİR GİT ODAMDAN OÇ! HÂLÂ KONUŞUYOR BİR DE HÜÜĞÜHGGÜGGHHÜ!"
Nisay, Nisnis ve Eva üçlüsü hâlâ gülüyorlardı.. Yaren ise bulunduğu şekil üzerine yeniden felç geçiridiğini düşünerek hemşireyi itmiş doktor çağırması için cırlamıştı.
"Ya Nisay dün gece ne oldu? Ben en son Geto ile evleniyordum sonra bir baktım ambulans gelmiş, Yiren öbür tarafa gitmiş..."
Lilav, yanında dikilen kızın kolunu tutup sorunca Nisay olayları anlatmaya sadece 'çalışmıştı' Çünkü gülmekten kendisi bile ne dediğini anlamıyordu.
"ANNNNEEEEĞ!!! KIZIN ELDEN GİDİYOR ANNNEEEEĞ!!! HÜÜÜÜĞGGÜĞHHGÜÜGGGÜ!!!!"
Doktor, içeriye alel acele girmiş ve Yaren'in yanına yaklaşmıştı.
"Hanımefendi, nerenizde felç olduğunuzu hissediyorsunuz?"
"Doktor Bey, felçli olunca hissetmiyoruz ki!"
Yaren cırlamaya ve ağlamaya devam ediyordu.
"Peki şöyle sorayım, nerenizi hareket ettiremiyorsunuz?"
"HİÇBİR YERİMİ AMINA KOYAYIM! HÜHHHHHĞÜHHGÜ!"
Tuana bırakmıştı, yaşamı, gülmeyi, üzülmeyi...
"BEDENSİİİİİZZZZZĞ KALDIMMM ANNNEEEEĞ!!!! BEDENSİİİİİZZ KALDIĞĞIMMM ANNNEEĞĞ! KALÇAM TELLERE TAKILDII!!!! HANİ BENİM NAMUSUM ANNNEEEEĞ!!!!"
Kahkahadan yeniden yerleri bulan üç kız, dörde değil, tam beşe tamamlanmış, kahkahalar ve ağlama sesleri birbirine karışmıştı.
Koridorda geçen her bir insan merakla içeriyi görmeye çalışıyorlardı.
Tuana'ya yetmişti... Hayat, eğlence, nefes almak...
"DOKTOR! HASTA NİYETİNE PEDO DEĞİLSEN BANA DA NAMUSSSUZ YAREN DEMESİNLER!"
____________
...
BEDENSİİİİİZZZZZĞ KALDIMMM ANNNEEEEĞ!!!! BEDENSİİİİİZZ KALDIĞĞIMMM ANNNEEĞĞ! KALÇAM TELLERE TAKILDII!!!! HANİ BENİM NAMUSUM ANNNEEEEĞ!!!!
YOU ARE READING
My Little Ponys // Yarı Text
RandomMizah ve gerçek karışımı ile benim kızlarım ve ben 🍃☀️🤟🏻 Just komiklik olsun diye 😎🤟🏻