"Açım.""Kalk hazırla hepimiz yiyelim."
"Ordan hizmetçi gibi bir tipim mi var oç!"
"Ben de açım."
"Oy bebeğim dur birşeyler sipariş verelim."
"LİLAB PRİVİLEGE AQ BU NE YA AYRİMCİLİK VAR!"
Yaren, aç olduğunu belirtmiş ve Ella'dan aldığı tepkinin aynısını Lilav'a göstermediği için Yaren yeniden cırlamaya başlamıştı.
"Kanka yalnız bahsettiğin kişi Lilav."
Nisay yanındaki Yiren'e bakarak konuşmuş, Yiren ise kafasını ağır ağır sallayarak:
"Haklısın lan.."
Tuana, kızların aç olduğunu yeterince anlayınca konuştu.
"Ne sipariş edelim?"
"MAKARNA!"
"Nisa makarna istiyorsan iki dakika evde de yapılır boşa para harcamaya gerek yok."
"BEN DE MAKARNA İSTİYORUM!"
"Neyli sipariş edelim?"
"AMINA KOYAYIM LİLAV PRİVİLEGE ANASINI SATAYIM!"
Yaren'in kaderinden yaşayan Nisnis de köşeye çekilip oturmuştu.
"Kremalı, körili, mantarlı olsun!"
Nisnis, Yiren'in kulağına eğilip:
"Şükür ki zevklerimiz aynı Lilab'la he.."
"He lan!"
Tuana, siparişleri vermiş tüm kızlar gibi oturmuştu.
Tua'nın evine gitmişler ve onu rahatsız ediyorlardı. Ve bundan gayet de memnundular çünkü öğrenci başlarına karınları doymadığı için Tuana'nın parasını yemek kesinlikle karınlarını da gözlerini de doyuruyordu.
Salonda büyük bir L koltuk olmasına rağmen koltukta oturan tek kişi Lilav'dı. Diğerleri orta sehpanın etrafına dizilmiş guruldayan karınları ile telefon ile uğraşıyorlardı.
"AMINA HE! Kızlar bir eeeeğğrrrkkek bir yorumda kızlara sallıyor acil görev!"
Ella hızlıca videoyu gruba atmış ve kızlar tek tek 'erkeği' şikayet edip hesabını kapattırmışlardı.
"Slayiz kanka!"
"Tabii öyleyiz!"
"Ya abi cidden çok iğrenç erkolar var bu dünyada he!"
Tuana, kızlarına gururlu bir anne gibi bakarken kapı çalmıştı.
"SİPARİŞLER!"
Lilav hızlıca ayağı uçmuş ve arkasından da Tuana kaklmıştı.
Kapıyı açtıklarında bir 'erkek' siparişi verirken gözünü Tua'nın üzerinden çekmek bilmiyordu.
Lilab çatık kaşlarla bakarken arkasından gelen Nisnis bir anda bağırmıştı.
"İYYYYYY ERKOO!!!"
__________
Geçiş bölümü merak etmeyin big bir kaos geliyor 🤤🫶🏻
YOU ARE READING
My Little Ponys // Yarı Text
RandomMizah ve gerçek karışımı ile benim kızlarım ve ben 🍃☀️🤟🏻 Just komiklik olsun diye 😎🤟🏻