Jungook pov.
,, kurva musím vypadnúť !" Pomyslel som si a začal bežať smerom k dverám no než som ich stihol otvoriť niekto má v tom predbehol zostal som stáť pričom moje srdce začalo rýchlostné bit o život.
Keď som mohol vidieť ako sa niekto chytil kľučku a otočil ňou.
Jung-Hyun pov.
Otvoril som dvere od svojej izby popri čom som telefonoval všimol som si otvoreného okna a záclon ktoré sa pohybujú kvôli vánku vetru , nechápavo som k nemu prišiel popri čom som zo seba dal dole svoj ruksak.
Zatvoril som okno a sadol si na posteľ , rukou som si prehrabol vlasy a vydýchol som si ,,dnes to bolo naozaj náročné."
Hovoríl som si sám pre seba načo som sa postavil a prešiel k svojej knižnici z ktorej som si vybral knihu ktorú som hodil na posteľ následne som prišiel k mojej skriny ktorú som otvoril a vybral z nej čisté oblečenie.
Ktoré som taktiež vidím na posteľ a priam bez starosti som si vyzliekol tričko ktoré som hodil na zem zatiaľ čo som si taktiež vyzliekol aj svoje modré rifle ktoré som nechal len tak na svojej zemi , šťastie bolo že rodičia nechodili domov takže sa o tento neporiadok starala slúžka ktorú sme mali najatu.
Vzal som si na seba tričko a čierne tepláky ktoré neboli moje ale môjho brata nemám tušenie ako sa ocitli v mojej skrine ale sú pohodlné.
Takže mi to nijak nevadí okrem toho sme bratia takže je medzi nami normálne ak si budeme požičiavať veci.
Je to však nevdačnik ! ,,Však počkaj keď prídeš domov."
Povedal som si sám pre seba zatiaľ čo som si ľahol na posteľ a rukou si pod seba dal menší vankúš ,,konečne aspoň trošku Kludi pred tým než príde pohroma."
Uvoľnil som sa načo som do rúk zobral knihu otvoril časť kde som mal rozčitane a z ktorej trčala záložka no moja tvár sa uchýlila k nechápavej grinase .
,,Strana 45 ? Nemyslel tu som už predsa čítal nie ?" Prelistoval som strany a naozaj to tak bolo , túto stranu som už prečítal ako keby sa mi niekto hrabal v knihách.
,,cink"
Ozval sa zvuk mobilu a ja som ho okamžite schmatol a ihneď sa pousmial nad tapetou ktorú som mal , bola naozaj vtipná s miloval som ju skutočnosť že túto tapetu môžem vidieť vždy keď otvorím oči a odokknem mobil má tešila.
Rukou som klikol na správu od môjho mladšieho brata a z úsmevom si ju prečítal
Jungook
Som hladný môžeš niečo navariť pokiaľ prídem domov ?
Ja som sa pousmial a z odpoveďou som sa veľmi dlho nesekal keďže som začal odpisovať hneď.
Jung-Hyun
A kedy sa vrátia š? Aby som nešiel z izby zbytočne vieš dobre sa mi leži takže nechcem okrem toho nie som tvoja služka aby som ty varila na to máme personal:)
J
ungook
Ty by si nechal svojho brata zomrieť od hladu ? Nie je to vtipné Hyung! ^_________^
Jung-Hyun
Ono to nemá byť vtipné a gratulujem prvý krát si ma oslovil Hyung 🤌🤌🤌
YOU ARE READING
Zakázané ovocie {NamJim
FanfictionPark Jimin je v druhom ročníku na strednej , žije normálnym životom extrovertny ale zároveň šprt a týchi človek ktorý rád chodí na párty a užíva si. A má rád dobru spoločnosť , všetko sa však zmení vo chvíli kým ich triedna učiteľka odíde do...