✨Časť 10✨

10 2 12
                                    

Jimin pov.

Skoro mnou prebehol mráz a pocit že práve terás zomriem narastala každým okamihom ,,ja vlastne .. no .. "

Ťažko som prehltol snažiac sa ignorovať otázku ktorú mi položil.

,,Pan učiteľ pri všetkej ucte nemyslím si že potrebujem doučovanie, ja sa to všetko v kľude naučím terás som mal prospech dobrý takže vás môžem ubezpečiť že sa to zlepší."

Snažíl som sa s toho vysekat zatiaľ čo on ku mne otočil svoj laptop ráznym pohľadom a očami mi naznačil aby som sa pozreel na jeho obrazovku.

,,Za posledný týždeň si schytal samé päťky a všetko je to z mojich predmetov, nebude lepšie ak ťa to proste naučím než aby sa to potom s tebou ťahlo celý rok ? Postupe sa budeme učiť tachšie a tachšie učiva."

Namjoon sa znova napil zo svojho hrnčeku čakajúci čo odpoviem.

,,Ja to zvládnem."

Ubezpečil som ho zatiaľ čo on si ma prečlivo premiéraval.

,,Jak mysliš ale moja ponuka stále platí len aby ste vedel."

Terás rukou ukázal na dvere a ja sa len poklonil a zo všetkou zdvorilosťou odišiel.

,, Oceňujem že mi chce pomôcť ale nie som na tom zle vlastne vôbec."

Kráčal som späť do triedy z úsmevom chystajúci sa na ďalšu hodinu.

Prišiel som do triedy ale bolo v nej neobvyklé prazdno ktoré má akurát znepokojovalo ,,haló ?"

Povedal som si skôr sám pre seba nikam sa vyparit nemohli keďže kapse sú tu tak kde potom... ?

Pozerel som sa na čas a ja usúdil že začala ďalšia hodina bol som tak mimo realitu že som si to ani nevšimol?

Prešiel som k nastenke a rukou prešiel po rozvrhu hodín ktorý tam bol nalepený keď som si prečítal čo máme za hodinu skoro sa mi rozširili oči.

,,Kurva !"

Vykríkol som a začal bežať školou po chodbe a potom po schodoch načo som obehol okolo ošetrovne až som sa zastavil a vydýchol si keď som prešiel ďalšou menšou chodbičkou a vošiel priamo do šaten kde sa mi naskytol pohľad na vreckuška položené na lavičkách.

,,To už ? To som tak nevyrazni že na mňa nikto ani nepočkal no Jungook môžeš sa hanbiť."

Povedal som si sám pre seba a zo šatne som prešiel k skalnim dverám ktoré som otvoril a prešiel ďalšou chorobu z hnedou stenou , dostal som sa k oranžovo samatovym dverám ktoré som pootvoril a nakukol do miestnosti.

,, To znamená že sú vonku bože vykašlem sa na to !"

Zakričal som od hnevu ktorý vo mne narátal z veľmi dobrého dvovodu.

.
.
.

Po pár minút som sa konečne mohol nadýchať čerstvého vzduchu zatiaľ čo som prešiel k schodom a zahľadel sa na moju triedu a pousmial sa.

Poupravil som si vlasy ktoré mi padali do tváre a spokojne začal kráčať smerom dole ,,tu je !"

Zakričal jeden z mojich spolužiakov a ja som Jungooka prepaloval pohľadom ten sa len zazubil zatiaľ čo v momente kedy má videl jeden z učiteľov ktorý na mňa zapískal a ja si okamžite zápchal uši pri tomto nepríjemnom zvuku.

Nakoniec som sa dostal pomedzi všetkých mojich spolužiakov a telocvikár si ma prešiel pohľadom , v tejto chvíli som si prial byť ženská ty to vždy majú ľahšie v mnoha smeroch.

Zakázané ovocie {NamJimWhere stories live. Discover now