Časť 2

19 2 11
                                    

Namjoon pov.

,,Vžummm." Ozvalo sa zvuk môjho modrého Smart ForTwo II ktoré pomaličky jazdilo dialničnou cestou ktorá bola pomerne  kľudná vzhľadom na to koľko je hodín  žiadny idiot  ktorý by ma zdržoval alebo premávka.

Moje oblečenie sa skladalo z čierneho dlhého tričká z rukávmi a riflovanej budne ktorá ladila  z mojimi modrými riflami ktoré boli mierne pod zdvihnute,  na mojej pravej ruke hodinky ukazujúce čas a na hlave čierna kšiltovka  zatiaľ čo som tu ľavú ruku udržiaval na volante tou druhou som si prehadzoval rukami kvôli rádiu ktoré som mal taktiež zapnute.

Avšak môj spev netrval dlho  pretože bol prerušený zavinením môjho iphone 7 +  ktorý som kúpil v zľave ochotne som ho zdvihol a sústredil sa na cestu.

,,Áno ?" Začal som hovor  popri čom som trošku pridal keďže cesta bola znova voľná. ,,Ešte stále na ceste ? Prečo sa do toho mesta znova vraciaš ? Nebolo by dobré keby si zostal v Busane tu so mnou ?"   Z telefóna sa ozval  starostlivý hlas ženy a ja sa len pousmial  a zabočil na diaľničnej ceste.

,,Mami dával som toľko žiadosti a všetky má zamietli a tiež sme tento hovor už viedli čo si nespomínaš ? Chcem proste  robiť to čo ma baví som muž bez akýchkoľvek záväzkov a okrem toho není to tak ďaleko."  Odpovedal som  a z telefóna sa ozval jasný povzdych. 

,,Viem že sme ho viedli ale ja by som stejne bola rada keby si tu so mnou , nevieš čo sa môže stať.. synček robím si len starosti nechal si ma tu samého nechcem aby sa ty niečo znova stalo vieš ako nás ta tragédia poznamenala."  Tentokrát som to bol ja kto si povzdychol a keby som pri nej tak ju obimem.

,,Mami mám 30 rokov myslím že sa o seba dokážem postarať, je normálne že sa bojíš okrem toho to je povinnosťou matky."  Zastavil som na stopke keďže som už bol na stanovenom mieste aj keď nie na mieste prešiel som stanovené hranice a ono vstať o 3 ráno je celkom pre mňa námahajucou aktivitou vlastne sa čudujem že sa ešte moja nešikovnosť nedostavila.

,, Až budeš na  mieste znova mi zavolaj."  Ja som len súhlasíl a následne  ukončil hovor   a povzdychol som si.

Aby som vám to objasnil volám sa Kim Namjoon ,  mám dneškom 30 rokov  prave dnes je druhého septembra a ja si konečne našiel svoju životnú prácu ktorá má baví pochádzam z  Busanu a dnes je môj veľký deň jeden z mojich najvyšších dával som žiadosti do niekoľkých stredných škôl  ale tie ma odmietli z ospravedlním    vraj majú plno pedagógov.

Preto odchádzam do  Soulu kde  ma prijali na strednú školu  Yongsan High School prešiel som hranice  Soulu pričom som pozoroval okolie  stromy ktoré  za mnou   v mižiku okamihu zmizli a tráva ktorú nahrádzaovali pozemky   až som sa o malú chvíľu dostal na pumpu kde som zastavil aby som si doplnil palivo.

Načo som okamžite zaplatíl v nutri pri kase  vyšiel som z benzínky a nasadol do auta  ,,a terás priamou cestou do môjho nového bytu." Povedal som si sám pre seba načo som opäť naštartoval auto a vydal sa na cestu.

.
.
.
.

Po niekoľkých minút som sa konečne dostal na mne stanovené miesto ktoré budem nazývať domovom nasledujúci rok  pobytu v tejto odľahlej oblasti  odparkoval som auto na parkovisko vybral kľučky a vypol motor popri čom som vyšiel a auto zamkol.  Následne som sa  očami pozeral na ubytovňu a povzdychol si ,, pripomína mi domov."  Povedal som si  pozorujúc každý jej kút.

"  Povedal som si  pozorujúc každý jej kút

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.
Zakázané ovocie {NamJimOù les histoires vivent. Découvrez maintenant